forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kontoudtog - kunden henter det selv

+2
Kunder spørger ofte til kontoudtog, især op til årsregnskab.

Hvis kunden selv kunne hente deres kontoudtog via et link der f.eks. blev sendt ud sammen med hver faktura, så havde kunden/deres bogholder altid et overblik (hurtigere) over deres konto hos os som leverandør.

Det ville spare alle parter for både arbejde og ventetid.

Naturligvis en funktion der skal kunne slås fra og til, måske endda på de enkelte kunder. Det er ikke alle der opdaterer deres debitorer ofte eller måske ikke ønsker det på enkelte kunder. Vi bruger selv Farpay til dette, så alle indbetalinger bliver registreret dagligt.

Ville være fint, hvis man kunne se om en kunde har hentet kontoudtog og hvornår.
spurgt 15 Jan i Forslag » Andet af freetap ApS (190 points)

1 Svar

God dag og velkommen til forum!

 

Det var et meget spænenede forslag du kom med der. Så tanken skulle være at man skulle kunne sende et link med, som så gik ind og trak det seneste kontoudtog fra din aftale hver gang de anvender linket, eller skulle den så sende kontoudtoget med automatisk hver gang, så man kan se det seneste.

Lad mig høre fra dig, og hav en fantastisk dag!

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 17 Jan Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Charles

Tak :)

Linket skal hive friske oplysningerne når de trykker på linket. Eller også skal de have en side, hvor de selv kan trykke på opdater.

En kunde kunne jo også have deres egen side hægtet op på CVR-nummer, så kunne de der hente alle kontoudtog fra deres leverandører der anvender e-conomics.

Hvad end der kan lade sig gøre rent teknisk hos, bare kunden kan hente et kontoudtog selv :)
Hej igen.

 

Jeg kan godt lide idéen, det ville klart gøre det nemt for jeres kunder (også vores). da alle i så fald ville kunne trække disse oplysninger. Spørgsmålet er så hvordan det kommer til at skulle fungere. Jeg kan godt prøve at høre vores udvikling hvad de synes om idéen og om det kan lade sig gøre, da jeg ikke helt selv kan se hvordan det skulle foregå, men det må de kunne sige.

Hvis du evt. har erfaring med hvordan man kunne lave det, så vil jeg meget gerne høre om det fra dig, ellers må det være op til vores udvikling.

Du må have en fantastisk dag! :-)
Hej.

 

Så er jeg tilbage igen med nyt.

Jeg prøvede at tage forslaget op til vores udvikling. De synes det lød som en spænende idé, men det lå ret langt ud fra det nuværende road-map og de så ikke en mulighed for at det ville være noget vi oprettede inden for en længere periode, da de ikke som sådan ser det som en "Mangel" men mere noget der ville være "Nice to have". Så selvom idéen er god, så bliver det ikke noget vi udvikler på i denne omgang.

Det må jeg undskylde, men det er gemt til hvis en dag vi skal begynde at lave ting der er lidt ude af boksen.

Hav en rigtigt god dag. :-)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”