forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Betale kunder

0
Det ville være en stor hjælp i min daglige brug af e-conomic, hvis det også var muligt at oprette bank-overførsler til kunder.

Det vil være med til at strømline mine processer
spurgt 15 Jan i Forslag » e-conomic generelt af AndersS (160 points)

2 Svar

God dag og velkommen til forum AndersS.

Hvordan tænker du det skulle fungere at lave disse bank-overførsler til dine kunder, og hvorfor ønsker du at de skabes via e-conomic?

Lad mig høre fra dig, så ser vi da lige på om er noget vi skal have i e-conomic.

Hav en god torsdag! :-)

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 17 Jan Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Charles

Jeg forestiller mig, at man ville kunne oprette et kontonummer på kundekortet.

Derefter skulle det være muligt i kladdeposteringer at oprette en kunde-udbetaling på samme måde som en leverandør-betaling, hvorefter denne automatisk blev overført til "betalinger" på linie med Leverandørbetalinger.

Meget enkelt...
besvaret 17 Jan Forslag af AndersS (160 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”