Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bestillinger - overskriften føres med over i Modtagelser

0
Det ville være til rigtig stor hjælp, hvis "overskrift" under Bestillinger blev ført med over i Modtagelser, når varerne modtages og ligeledes også stå som en kolonne under Modtagelser.
i Forslag » Andet af (900 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Pheidemann

Tak for dit forslag.

Jeg skal lige være helt sikker på, hvilket felt du mener når du nævner "overskrift" i bestillinger. Er det feltet i Noter og Referencer ? Og hvis, er det så hele feltet Noter og referencer du vil have med over i modtagelsen ?

Ser frem til at høre fra dig og så må du have en rigtig dejlig weekend

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Ja, det er "overskrift" under Noter og referencer, som jeg henviser til. Men kan "Tekst" kommer med, er det bare et plus.

Pia

Hej Pheidemann

Tak for dit svar. Jeg prøver lige at tage det med på listen, for at høre om mulighederne med vores udviklere.

Jeg vender tilbage til dig, når jeg ved noget mere

Hej igen Pheidemann

Jeg har haft sagen oppe med vores udviklere og de spørger lidt mere uddybende, hvad du helt præcis skal bruge teksten fra bestillingen til ?


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Den tekst, som stå i Overskrift under Noter og Referencer, vil vi bruge, når vi arbejder under Modtagelser og skal bogføre leverandørfakturaer - det vil være det tilknyttede ordrenumre, som først og fremmest bliver skrevet der. Informationen fremmer arbejdsgangen. Overskriften behøver ikke følge med over på fakturaen.

Hej igen Pheidemann

Tusind tak for din hurtige tilbagemelding. Nu har jeg en mere uddybende forklaring til vores udviklere

Hej Susan

Nu kan læse mig til, at andre i tidens løb også har spurgt på denne mulighed men desværre ikke har fået så mange "tilhængere" og at det er besværligt at programmere sig til. Men jeg håber stadig "vi" kan komme i betragtning, da vi ikke på andre og lige så nemme måder kan identificere en bestilling med en ordre, som er essensen i dette. Arbejdsgangen vil blive meget nemmere på mange positioner, også når man arbejder på lageret, så kan man meget hurtigt knytte bestillingen til den pågældende salgsordre.

Jeg har tit tænkt, at denne pointgivning måske ikke er helt retvisende for de behov, der er, da jeg faktisk tror, at rigtig mange brugere ikke er klar over, at man kan give point og rigtig mange har formentlig heller ikke tiden til at gennemgå de enormt mange forslag, som kommer løbende. Men jeg tør selvfølgelig heller ikke sige, om det er det kriterie, I vælger udfra.

Måske skulle man vælge flere grupper, som ændringen kunne komme under, og vi brugere kunne så tilmelde os den eller de grupper, som man mener, kunne have relevans for ens arbejdsområde; salg, bogføring, lager, projekter osv. Bare et forslag. :-)

Hej Pheidemann

Jeg kan fortælle at vi har planer om at ændre hele Forum opsætningen og dit forslag med grupper er bestemt noget vi vil overveje.

Med hensyn til noter og referencer i bestilling som overføres til modtagelse, vil jeg lige vende det med vores udviklere igen.

Rigtig god weekend til dig