Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sæt default lokation til anden end "(alle)" i beholdningsmatrix

0

Vi bruger lokation benævnt "1" til vores hovedlager, mens andre lokationer (benævnt 2, 3, ...) benyttes til forskellige andre lagersteder (i vores tilfælde Komissionslagre). Det ville være "very nice to have" for os, hvis vi kunne ændre et eller andet i opsætning, således at  vi vil kunne vælge at sætte Lokation "1", som default for visningen. Iflg. e-conomics Chat-svar eksisterer den mulighed p.t. ikke.

i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej

Tak for dit indlæg.

Jeg vil tage dit forslag med til vores udviklere, men kan dog ikke love noget, da de har rigtig mange ting på deres bord.

Jeg lader lige dit indlæg stå i 14 dage, for også at høre andre kunders kommentarer/forslag vedr. dette.

Ellers må du have en rigtig dejlig weekend

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Jeg har haft sagen oppe med vores udviklere og de nævner, at selv om man f.eks. har fast lokation på en vare i varekartoteket, så kan lokationen godt ændres i det øjeblik man laver bestillinger, modtagelser, vareleverandørfakturaer etc., så for at der ikke skal opstå forvirring og tvivl når man kigger på beholdningsmatrix, vil den derfor altid starte i (alle) lokationer.

Jeg må derfor desværre afvise dit forslag

Rigtig god weekend til dig alligevel