Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




opsætning lager følgesedler

0
Hej,

Det skærmbillede jeg har ved lager følgesedler kan ændre det så kollonnen øvrig ref erstattes af det felt som hedder tekst ?
i Spørgsmål » Andet af (290 points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål. 

Når du siger kolonne, hvad mener du så helt præcis? Grunden til jeg er lidt i tvivl er, at en kolonne for mig, er den man vare ved varelinjerne og her er ingen af delene muligt. 
Hvis vi derimod kigger op mod det vi kalder dynamiske felter, så er begge muligt. Det er meget af den tekst du ser rundt omkring på følgesedlen, men som ikke indgår i varelinjerne. Hvor henne har du denne øvrige reference stående? Du kan evt. sende et eksempel på en følgeseddel til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz, så kan jeg lige tage et kig og se på, hvad du mener smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Hej, 

den kolonne som hedder øvrig ref, der vil vi gerne have det felt som hedder overskrift, fra salg/ordre 

Spørgsmål af (290 points)

Hej og tak for at følge op, 

Jeg er helt med på, hvad du mener nu. 
Det er ikke muligt at ændre dette. I forhold til kolonner, så er det noget, hvor rigtige mange brugere har forskellige forslag til, hvad de godt kunne tænke sig i kolonnerne. Derfor vil som udgangspunkt ikke ændre i dem vi har valgt at sætte op. 
Et argument kunne være, at man selv kunne vælge, hvilken kolonne der skal vises og det er vel i bund og grund også det du spørger om. Det ville være en super fed funktion, men det er ikke noget vi har på tegnebrættet at udbygge lige nu og her. Jeg har vendt den med vores udviklere og det er kæmpe stor opgave, da det skulle være på alle de sider vi har i programmet, hvor der en kolonnevisning. Derfor vil det for nu ikke være muligt at ændre i kolonnestrukturen. 

Du skal alligevel have tak for dit input. Du er meget velkommen til at hoppe herind og påvirke, hvad vi kommer til at udvikle på ved at stemme på nogle af de andre forslag vi har fået. På den måde kan du stadig have indflydelse på, hvad vi kommer til at arbejde på i fremtiden. 

Rigtig god dag :) 

Hilsen Jesper.