Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning

0
Det ville være en stor hjælp hvis der kunne oprettes kreditorer samt rettes i eksisterende kreditorer samtidig med bogføring i kladden. Som det er nu skal man helt ud af kladden for at oprette en kreditor eller rette et kontonr. Når man så bruger indscanning har man ikke oplysninger liggende foran sig - men må notere dem for at bruge dem i oprettelsen - giver det mening?

Det kunne f.eks fungere som i faktureringen hvor der kan oprettes nye kunder direkte fra oprettelsen af nye faktura. Dog ville der være brug for at indscanningsbilledet kunne ses  - da det er der info er. Ligeledes skulle det være muligt at rette eks. bankkonto direkte fra kassekladden.

Mvh Line
i Forslag » Andet af (180 points)

1 Svar

Hej Line, 

Hvis du står i kassekladden, så kan du godt oprette en ny leverandør. Se her: 

Du har ret i, at man ikke kan rette i leverandøren derinde fra. 
Jeg forstår godt, hvad du gerne vil, men hvad ønsker du at rette i forbindelse med, at du arbejder med leverandøren? 

Jeg håber du er frisk på at følge op, så er jeg er helt med på, hvilke informationer du ønsker at rette smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper, Jeg ved godt man kan oprette i forbindelse med at man bogfører i kassekladden. Måske min formulering var lidt uklar.

Det jeg synes er irriterende og gammeldags er at jeg skal notere kreditors info på et stykke papir inden jeg kan oprette - hvis jeg benytter indscanning. Der er ikke mulighed for at se det indscannede samtidig med at jeg opretter. Samtidig kunne det være smart at systemet spurgte om man ville ændre de nuværende bankinfo hvis man indtastede en ny konto ifbm bogføringen - istedet for at man skal gå ind på kreditoren og indtaste et nyt kontonr, som der (igen) er noteret på et stykke papir.

Giver det mening???

Godt nytår.

Line

Hej igen, 

Ja, det tror jeg. Du står inde under indscanning og ser du har modtaget et bilag. Her opdager du, at leverandøren enten ikke findes i systemet, eller har de forkerte oplysninger. 
I dag er du nødt til at forlade indscanning for at gå over i leverandører for at så gå tilbage på dokumentet. 
Det du gerne vil er at blive i indcanning og rette, eller oprette alle de nødvendige informationer i forhold til leverandøren? - herefter overføres det til kassekladden og bogføres.

Har jeg fanget ideen bag? smiley

Præcis. Som det er nu skal jeg notere oplysningerne inden jeg forlader indscanningen for at oprette kreditor - jeg synes det er lidt gammeldags og besværligt.

Mange tak for at følge op.

Tanken om at oprette en leverandør har vi allerede på tegnetbrættet. Du kan her se vi har forslaget under planlagt. Muligheden for også at rette til direkte derinde er ikke med i første omgang, men jeg giver din feedback til de folk, der sidder med det. Vi er nemlig lige nu i gang med en større ændring af hele den måde det fungerer på.

Rigtig god dag smiley