Hej og tak for dit spørgsmål,
Som jeg læser det kan det være flere ting, der driller her.
Først og fremmest skal du være opmærksom på, at vi har lavet en ny funktion ved udligning, som fjerner alle posteringer, der er udlignet i kassekladde, men ikke bogført. Du kan se forskellen ved at klikke på knappen 'Vis fuldt udlignede kladdeposteringer'. Se evt her:
Ellers kan være, at du har valgt en kunde i kassekladden. Så vil du se posteringer rettet mod den ene kunde. Det er kun muligt at udligne en kunde af gangen. Hvis den sum du har modtaget af Clearhaus, så skal du lave en flerbenet posteringer, hvor du tager en kunde af gangen. Du kan se, hvordan du laver den her.
Hvis dette ikke løser din udfordring, så må du meget uddybe din arbejdsgang, så jeg har lidt mere information at arbejde ud fra. Hvis du vil forklare det, så kan jeg evt. hoppe med ind på din aftale og gøre det samme, så kan jeg lige teste, hvad der sker og se om der skulle være noget galt.
Jeg ser frem til at høre fra dig
Med venlig hilsen Jesper Mieritz