Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Samme kunde, Flere EAN numre.

+3
Hej Economic.

Jeg savner en mulighed for at samme kunde (samme cvr) kan have flere EAN numre - Pt er jeg nødt til at oprette kunden flere gange med forskellige EAN numre.

Det kunne være super smart hvis man kunne vælge mellem EAN numre ligesom man vælger mellem kontakt personer.

Endnu smartere hvis kontakt personer og EAN numre hænger sammen, da det (i vores tilfælde)ofte er samme person i de forskellige afdelinger der bestiller opgaver hos os.

Mvh Sille
i Forslag » Andet af (150 points)

2 Svar

Hej Sille, 

Mange tak for dit forslag. 

Jeg vil i første omgang lade dit forslag ligge herinde i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der også ønsker denne mulighed. Efterfølgende vil jeg holde det op imod de andre forslag vi har under 'overvejes', så jeg er sikker på, at vi hele tiden går efter at udvikle de mest relevante forslag. 

Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Sille, 

Dit indlæg har nu ligget herinde i noget tid. Som jeg skrev sidst, så ville jeg prøve at holde det lidt op i mod nogle af de andre forslag vi har haft herinde. 

Som det er lige nu, så er dette forslag ikke ligeså efterspurgt som nogle af de andre vi har fået og derfor vil jeg i denne omgang afvise, at vi arbejder videre med det. Du er dog meget velkommen til at stemme på nogle af de andre forslag vi har liggende på listen, så du i fremtiden stadig kan være med til påvirke, hvad vi kommer til at kigge på.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Samme kunde flere EAN numre