Hej og tak for forslaget,
Jeg kan lige være helt sikker på dit ønske her. Du har et abonnement med forskellige varer på.
I dette abonnement indgår flere abonnenter. De her abonnenter modtaget forskellige rabatter på forskellige varer.
Det er min antagelse. Ret mig gerne.
Det er en lidt specifik opsætning. Det er sådan i dag, at du kan oprette et abonnement med forskellige særpriser (rabat). Den rabat er så tilknyttet til alle abonnenter. Ellers kan du sætte en rabat på den enkelte kunde, men så gælder det alle varer.
Som jeg forstår dig, så falder du lidt imellem de muligheder, som findes, da du ønsker kundespecifik rabat, men kun på enkelte varer.
Mit umiddebare forslag her ville være at oprette forskellige abonnementer, så priserne passer. Der er selvfølgelig noget opsætning i det, men når først du er i gang, så øger du bare intervallet i dine kørsler og så dannes det hele stadig automatisk. Ville det kunne fungere for dig?
Det er nemlig ikke vores plan ydeligere at inddele rabatstruktureren i med abonnement til en så specifik sag. I hvert fald ikke i den nærmste fremtid.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz