Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Muligt at angive rabat på en vare tilknyttet et abonnement

0
Vi har en række abonnementer som indeholder flere varer.

Nogle abonnenter har forskellige rabatter på de forskellige varer, men det understøtter I ikke.

Kunne I gøre det muligt at man også kan angive en rabat på varen og ikke blot på abonnenten?
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (520 points)

1 Svar

Hej og tak for forslaget, 

Jeg kan lige være helt sikker på dit ønske her. Du har et abonnement med forskellige varer på. 
I dette abonnement indgår flere abonnenter. De her abonnenter modtaget forskellige rabatter på forskellige varer. 
Det er min antagelse. Ret mig gerne. 

Det er en lidt specifik opsætning. Det er sådan i dag, at du kan oprette et abonnement med forskellige særpriser (rabat). Den rabat er så tilknyttet til alle abonnenter. Ellers kan du sætte en rabat på den enkelte kunde, men så gælder det alle varer. 

Som jeg forstår dig, så falder du lidt imellem de muligheder, som findes, da du ønsker kundespecifik rabat, men kun på enkelte varer. 

Mit umiddebare forslag her ville være at oprette forskellige abonnementer, så priserne passer. Der er selvfølgelig noget opsætning i det, men når først du er i gang, så øger du bare intervallet i dine kørsler og så dannes det hele stadig automatisk. Ville det kunne fungere for dig? 

Det er nemlig ikke vores plan ydeligere at inddele rabatstruktureren i med abonnement til en så specifik sag. I hvert fald ikke i den nærmste fremtid. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej,

Problemstillingen er at vi har et abonnement med flere varer på. Vi ønsker forskellige rabatter på de forskellige varer.

Kunne I ikke indføre et rabatfelt på varen (der er særpris, men ikke rabat)?

Mvh

Mikkel

Hej Mikkel,

Lige præcis det kan du godt. Se her: 

Det er kun, hvis dine abonnenter skal have forskellige særpriser på samme varer i samme abonnement, at det giver problemer smiley

Hej,

Du misforstår mig - og skærmbilledet viser jo også der ikke er en rabat.

Vi har brug for at kunne sætte en rabat på varen.

Feltet mangler

Fair nok, så forslaget går på ikke bare at have den rigtige pris, men at vise den rigtige pris og den pågældende rabat, så kunden er klar over at de får en rabat. 

Jeg beklager, hvis jeg misforstod dig. Jeg håbede bare, at dette kunne hjælpe dig allerede nu, da vi som sagt for ikke vil gå ind og ændre strukturen med rabat på abonnement i den nærmeste fremtid. 

På trods af det, så håber jeg du får en glædelig jul smiley