Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning - flere markeringer

0
bankafstemning - det ville være dejligt, hvis man kunne vælge leverandør betaling inden man skal overføre - eller når man har trykket overfør - så man kan vælge samme for flere linier. F.eks.at kunne markere betalinger til en bestemt kreditor for en hel måned, og derefter få samme type (leverandørbetaling) og samme leverandørnr. på alle linier fra starten, så man ikke skal taste det manuelt for hver linie, men i stedet kun skal finde de fakturaer, som der skal udlignes med - der skal dog stadig en postering for hver betaling, så det hænger sammen med bankens kontoudtog.
i Forslag » Andet af (500 points)

3 Svar

Hvorfor bruger du ikke betalingssystemet i e-conomic med overførsel af betalingsfil til banken?

Så skal du blot trykke på "Automatisk afstemning". Færdig arbejde på nær småtterierne.

Jeg forstår slet ikke berøringsangsten overfor noget af det bedste i e-conomic.
Forslag af (26.5k points)
Tak for svar.

Det er ikke fordi, jeg har berøringsangst, jeg har bare ikke arbejdet meget med e-conomic - og det var deres support, som opfordrede mig til at lægge det ind her.

Gælder din løsning ikke kun, når man har professionel pakken?
Forslag af (500 points)

Hej og tak for dit forslag,

Der er to dele af det du skriver her. Den ene er dit forslag, hvor du gerne vil slippe for at skulle vælge leverandørbetaling til alle posteringer. Du kan løse dette ved at have en særskilt kassekladde til dine leverandørbetalinger. Denne kassekladde kan du sætte op til kun at arbejde med leverandørbetalinger og derfor vil alle posteringer du prøver at overføre til denne kladde automatisk være leverandørbetalinger. Du kan sætte det op under andre muligheder -> opsætning af kassekladden -> posteringer -> tilladte posteringstyper. 
Det er i forhold til din nuværende arbejdsgang. 

Den anden del af det, er den Erik beskriver. Jeg er meget enig med Erik, hvis du benytter denne mulighed, så vil det være hurtigere og nemmere at lave din afstemning og oprette posteringer, da dette sker automatisk på baggrund af dine leverandørfaktura. Oven i det vil alle betalinger til banken blive nemmere, da du får en fil du kan uploade i banken. Med den er det slut med at sidde og lave betalinger manuelt.
Du kan se, hvordan det virker her.

Den funktion er mulig, hvis du har en small business pakke eller højere, så det er ikke noget, der er rettet mod professionel pakken. 
Lad mig endelig høre, hvis du har spørgsmål til noget af det. Jeg har kun kort forklaret, hvordan det virker, men jeg uddyber gerne, hvis der er noget du er i tvivl om, også til opsætningen af det hele. smiley

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak for hjælpen - det prøver jeg :-)