Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning - markering af bilag

+1
Ved leverandørbetalinger har man markeret de posteringer, man vil finde og udligne - så efter man har trykket på overfør og fundet leverandørfakturaer, som der skal udlignes med - her kan være mange - derfor er det besværligt at man skal scrolle helt op igen for at trykke på udfør udligning - den burde stå fast uanset hvor langt nede i rækkerne man er (så kan man også se difference)
i Forslag » Andet af (500 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag. 

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener her. Hvis du står i bankafstemningen eller i vinduet, hvor man overfører, så vil alle de linjer du arbejder med have deres eget felt, hvis man kan sige det. Du kan scrolle løs ud at toppen følger med. 

Bare lige for at være sikker. Er det bankafstemningen du står i? 'Udfør udligningen' kunne nemlig lyde lidt som kassekladden. Vil du prøve at uddybe det lidt for mig for jeg er ikke helt sikker på, hvor det går galt for dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Undskyld, der gik lidt jul i det hele.

Jeg står i bankafstemning og har trykket på en postering og har hakket af. Jeg trykker på overfør og skal finde fakturaen, den skal udlignes med. Det er i denne oversigt, jeg har rigtig mange bogførte fakturaer, som jeg skal vælge imellem, når jeg scroller ned her, forsvinder øverste linie med beløb og difference.

Men ja, den gør det også i min finanskladde - kan jeg fryse den?

Hej, det er helt fint. Jeg håber du har haft en god jul og er kommet godt ind i det nye år. 

I forhold til din udfordring, så kan du trykke her: 

Det vil du kunne gøre både i overførslen og i kassekladden. Prøv at scrolle på skærmen inden du gør det og så igen efter. Du vil opdage at toppen står fast, så du altid hurtigt kan trykke på udlign smiley

Hej igen

Beklager den sene tilbagemelding

Det kan være flere forskellige steder, hvor jeg har det problem med knapper, og jeg har spurgt jeres chat.

Jeg har f.eks. mange posteringer i min kassekladde, kan man så få knapperne "ny postering", "bogfør posteringer", godkend alle" og "andre muligheder" til at stå fast, således at når man scroller ned, kan man stadig se dem?
Forslag af (500 points)