forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Betalingsliste

0

Hej Jesper,

Lige nu skal jeg fysisk ind og taste kundeNr i e-conomics for at se om de har fortaget betaling. Derfor vil jeg gerne trække en liste  fra systemet over kunder, der har foretaget en betaling i den foregående uge, jeg har brug for en identifikation af kunden - navn, kontonummer, email, jeg har brug for det betalte beløb og betalings dato - er det muligt?

spurgt 17 Dec, 2018 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Birgitte Smith (140 points)

1 Svar

Det er helt fair. 

Det er selvfølgelig antaget, at de er bogført i e-conomic, ellers er der jo ingen indbetalinger. 

For at se hvilke betalinger, så kan du trække rapporten 'posteringer'. Her kan du vælge kun at se indbetalinger i en bestemt periode. Det giver ikke ret meget information medmindre du har det i bogføringsteksten. 

Ellers ville jeg anbefale dig at trække en debitorsaldoliste. Du kan se, hver kunde for sig med faktura og indbetalinger. Du vil få det bedste overblik ved at se, hvilke indbetalinger, der mangler. Jeg er klar over du vil se, hvilke der er lavet, men mit gæt ville være at formålet med at se, hvilke der er lavet, i sidste ende handler om at se, hvilke der mangler.

Vil det kunne hjælpe dig? smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 19 Dec, 2018 Spørgsmål af Jesper Mieritz (76,680 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”