Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsliste

0

Hej Jesper,

Lige nu skal jeg fysisk ind og taste kundeNr i e-conomics for at se om de har fortaget betaling. Derfor vil jeg gerne trække en liste  fra systemet over kunder, der har foretaget en betaling i den foregående uge, jeg har brug for en identifikation af kunden - navn, kontonummer, email, jeg har brug for det betalte beløb og betalings dato - er det muligt?

 

i Spørgsmål » Andet af (140 points)

1 Svar

Det er helt fair. 

Det er selvfølgelig antaget, at de er bogført i e-conomic, ellers er der jo ingen indbetalinger. 

For at se hvilke betalinger, så kan du trække rapporten 'posteringer'. Her kan du vælge kun at se indbetalinger i en bestemt periode. Det giver ikke ret meget information medmindre du har det i bogføringsteksten. 

Ellers ville jeg anbefale dig at trække en debitorsaldoliste. Du kan se, hver kunde for sig med faktura og indbetalinger. Du vil få det bedste overblik ved at se, hvilke indbetalinger, der mangler. Jeg er klar over du vil se, hvilke der er lavet, men mit gæt ville være at formålet med at se, hvilke der er lavet, i sidste ende handler om at se, hvilke der mangler.

Vil det kunne hjælpe dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)