Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra kolonne på leverandør oversigt

0
Hej

Vil det være muligt, at kunne lave det sådan, at man kan ændre eller tilføje kolonner på regnskab/søgning og lister / leverandører - her kommer man ind på en oversigt. Hvis jeg vil se hvilken konto leverandøren er sat på, skal jeg helt ind under rediger. Hvis det var muligt at tilføje eller ændre på kolonner, kunne det ses "udefra" via oversigten.

Mvh Mette Kroer
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Mette, 

Det er rigtig godt forslag og der ingen tvivl om, at det ville være en fordel, hvis man selv kunne bestemme sine kolonner. Det er noget vi har før har vendt herinde, men det er ikke noget vi har planer om at starte på i den nærmeste fremtid. Jeg vil hellere være ærlig med dig omkring det fra start, så du ikke går og forventer, at det er lige rundt om hjørnet. 

Du skal dog have tak for at komme med dit bidrag. Du er meget velkommen til at hoppe ind under overvejes og se, hvilke forslag vi går og overvejer lige nu. Du er meget velkommen til at stemme på dem du mener giver mening for dig, så kan du fortsat bidrage til udviklingen, selvom det ikke lige blev i denne omgang dit oprindelig forslag kommer gennem.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)