Hej Jesper
Tak for din tilbagemelding.
1) Kan i indsætte mailchimp html kode for mig?
3) Jeg kan faktisk ikke selv huske hvorfor jeg skrev det punkt. Men efter jeg fik webshop+ fik jeg adgang til sider med "sidemenu". her burde man kunne kopiere sider fra "hovedmenu" til "sidemenu".
4) Når jeg opretter en vare, så er det mere strømlinet at få så meget data tastet på en gang. Hertil ønsker jeg leverandørvarenummer. Jeg skal ikke bruge det i webshoppen, men ved varebestilling i lagermodulet. Når man bruger bestilling, så trækker systemet alt det data der allerede er tastet. Her giver det mening den også trækker leverandørvarenummer.
5) At kunne kopiere side vil være en fordel, når man har en webshop hvor siderne er meget ens og det kun er kategorien der adskiller siderne. Det forenkler processen. Eks. min webshop har ca.20 sider med kategorier, hver side er opstillet ens. Ens i layout, skrifttype, skrift str., mm. Dette kunne have sparet mig mange timer, hvis jeg kunne kopiere siden. Så skulle jeg kun rette teksten og varekategorien.
6) Jeg er lidt udfordret når jeg vælger "billed" eller "banner". Selvom jeg tilpasser mine billeder, er det som om billederne stadig "fylder meget". Ved banner bliver billederne strukket en del.
Man kunne måske vælge billeder samt banner i størrelser, som lille, mellem, stor. Det vil være en bedre løsning.
Derudover kunne det være fedt med en "collage" billedløsning. Eks. 3, 6, 9 billeder i samme kvadrat. Igen lille, mellem, stor.
7) Nu da vi er i gang, så mulighed for at vælge pop-up på jeres formular. Denne løsning vil være effektiv til nyhedsbrevstilmelding.
Det var alt for denne gang.
God dag
Carina