Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Adgang til alle lister

0
Hej

Når vi skal konvertere kunder fra andre systemer til e-conomic, og også ofte i forhold til fleksibiliteten af systemet generelt, så savner vi virkelig at der er mulighed for import af data til alle lister, enten via .CSV import eller via API.

Mange steder i programmet er der ingen adgang til at levere data. Det sætter ofte store begrænsninger i brugen eller store besværligheder ved konvertering fra andre regnskabssystemer.

Tænker at det er noget som vil kunne gavne hele programmet, og alle brugere af det væsentligt. Samt gøre det meget mere smidigt at konvertere til e-conomic, og det må jo da være i jeres interesse også.

I rigtig mange tilfælde vil det gøre arbejdet med e-conomic samt fleksibiliten af programmet meget større, fordi vi i de tilfælde hvor noget funktionalitet ikke er i e-conomic, vil kunne løse det på anden vis med CSV import eller en app med adgang via API.

Håber I vil tage dette med som en generel ting.

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz  |  VALJU ApS  |   +45 3360 1261
i Forslag » Andet af (2.3k points)

1 Svar

Hej Alexander

Tak for dit indlæg.

Jeg ved at vi havde dette med de generelle forbedringer af import muligheder oppe med vores udviklingsteam på et tidspunkt.

Jeg vil lige tjekke med dem igen og vender tilbage til dig

Indtil da, lader jeg lige dit indlæg stå åbent her, for også at høre andre kunders kommentarer

Ellers vil jeg bare ønske dig en rigtig glædelig jul og et godt nytår

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)