Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




IOS og e-conomic

0
Hej

I halter efterhånden voldsomt på ovenstående, søgefelter virker ikke uden man skal klikke sig ind, smartinbox og scanning kan ikke vise bilag m.m.
i Forslag » Andet af (2.9k points)

1 Svar

Hej Allan og tak for din feedback, 

For at være helt sikker på, hvad du mener, så vil jeg lige høre, hvilke søgefelter du omtaler og hvilken enhed du bruger til at tilgå e-conomic? Med enhed mener jeg PC, tablet, smart phone mm. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
IOS er jo Apple mobile enheder.

Jeg bruger normal pc og det fungerer jo med de mangler der nu en gang er.

jeg vil rigtig gerne kunne lave lidt via min iPad pro men det rigtig besværlig alle jeres søgefelter virker ikke i hele programmet: et eksempel kunne være: konto nummer i kassekladen, normalt kan jeg skrive direkte i feltet og så søger den. på apple mobile enheder skal jeg trykke på knappen til højre og så skrive søge strengen og trykke på knappen igen hvorefter jeg skal vælge konto nummer.

i Smart inbox er mit workflow således:

Jeg laver en ny Leverandør faktura og vedhæfter med det samme bilaget hvorefter jeg klikker og åbner bilaget så jeg har den og bogføre efter. på pc ser jeg først det tomme economic bilag og herefter det vedheftede bilag. På apple mobile enheder ser jeg kun det tomme bilag.

Hej igen Allan,

I forhold til din iPad, så kan jeg sagtens se, at der kan være udfordringer i forhold til brugen. Som det er lige nu, så understøtter vi ikke 100% brugen af applikationen via en browser på iPad, eller iPhone for den sags skyld. Det vil sige, at du langt hen af vejen godt kan bruge programmet, men at du ikke skal forvente fuld funktionalitet. 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man i mange tilfælde godt vil bruge disse enheder, men for nu vil du ikke have fuld funktionalitet den vej gennem. 

Hvis du oplever samme udfordringer på en PC, så vil jeg meget gerne høre fra dig. Det skal nemlig virke der. 

Rigtig god dag smiley

Hej igen,

Tak for svaret.

Hvordan skal jeg egentlig som kunde vide hvad i understøtter og hvad i ikke gør?
I tager penge for et browser baseret regnskabssystem hvor jeg som kunde åbenbart skal gætte mig frem til hvor ting fungerer og ikke fungere og hvilke systemer i har lyst til at supportere? som kunde er det vil fair at jeg forventer at tingene fungere i alle browsere når i ikke melder noget ud?

jeg vil gerne du henviser mig til hvor jeg helt præcis kan se hvad i understøtter?

Sluttelig vil jeg bare gerne pointere at ude i den virkelige verden er det bare en nødvendighed med et system der virker på mobile platforme, det har stort set alle andre software udbydere for lang tid siden fundet ud af, mon ikke også i skulle vågne op og komme i gang.

Hej igen, 

Jeg kan sagtens forstå behovet for at arbejde via en tablet eller smartphone. Vi har dækket en del af funktionaliten via vores apps, men jeg giver dig ret i, at der er huller, som ville være en fordel at kunne arbejde med. 

Når det er sagt, så er jeg ked af, hvis du ikke oplever, at vi informerer godt nok. 
Du efterspørger et sted du kan se det. Jeg vil henvise til denne side
Jeg vil anbefale dig at læse guiden. Du kan lægge mærke til, at vi skriver du skal arbejde på en computer. Vi skriver: 
"Som udgangspunkt kræver det kun en computer og en browser at bruge e-conomic - så enkelt er det.

Men, at bruge de rigtige indstillinger og en hurtig computer med de seneste opdateringer, sikrer dig den bedste oplevelse i dagligdagen. Ydermere bør du beskytte din computer ved at benytte et anerkendt og effektivt antivirusprogram."

Jeg håber det giver lidt mening for dig, ellers er du velkommen til at stille spørgsmål smiley