Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Anlægskartotek-Afskrivnin

0
Der er efter min mening nogle udfordringer i forbindelse med brug af anlægskartoteket.

* Det er IKKE muligt med manuel nedskrivning af et aktiv

hvorfor kan det være nødvendigt?

e-conomic benytter liniær afskrivning med en lige del pr. måned. Der er brug for skattemæssige afskrivninger på 25 % og det kan ikke lade sig gøre, hvis der ønskes at benytte anlægskartoteket. Det betyder der skal oprettes anlægkartotek andet sted fx i excel

Kan det ikke lade sig gøre med skattemæssig afskrivning, burde det være muligt med manuelt at nedskrive i anlægskartoteket, ellers oplever jeg ikke det er brugbart.
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej Drewsen og tak for dit forslag, 

Du har helt ret i, at vores modul til afskriver på anlæg ikke er det mest komplekse. 
Vi har ikke for nu ikke sat ressourcer til at udvikle i den retning du beskriver, men jeg vil lade dit forslag stå åbent herinde i et par uger. På den måde kan vi se om andre brugere også savner mere kompleksitet i Anlæg, så kan vi vurdere om vi skal sætte ressourcer ind her. 

Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Som jeg beskrev sidst, så kan jeg sagtens se de mangler, der er i forhold til en nedskrivning. 
Vi vil for nu ikke gå ind og arbejde videre med de muligheder du beskriver her. I stedet vil vi fokusere på mere efterspurgte funktioner, som du kan se under overvejes. Du er meget velkommen til at hoppe ind og stemme på dem du er enig i, så du i fremtiden stadig kan være med til at påvirke, hvad vi kommer til at arbejde med. 

Jeg håber du har haft en god jul og får et endnu bedre nytår! smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)