Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lås for oprettelse af nye varer på brugerniveau.

0
Det ville være super fint om man kunne begrænse hvilke brugere det har adgang til at oprette nye varer i varelager – eller endnu bedre, at man kunne bestemme hvilke varegrupper den enkelte bruger har adgang til at oprette varer i – f.eks. så man kunne begrænse nogle brugere i at oprette varer i varegrupper det er tilknyttet webshop+

Det er meget uheldigt hvis en bruger får oprettet en utilsigtet, uhensigtsmæssig eller fejlagtig varer i en varegruppe der er tilknyttet webshop, da denne så automatisk går ”on-line”
i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge, 

Vi har før vendt brugeradgange herinde. Vores holdning til det lige nu er, at vi ikke vil gå så langt ned i begrænsningen, at man kan afgrænse til enkelte varegrupper. Vi har dog begrænsning ned på menupunkt. I forhold til varer er det dog lidt specielt, da man kan oprette vare andre steder i programmet end via menuen varer. 

Hvis dit forslag udelukkende går på at begrænse oprettelse ned til varegruppeniveau, så vil jeg afvise dit forslag. Hvis det handler om, at en bruger ikke må oprette varer generelt, så kan vi måske finde en løsning. I så fald vil jeg høre, hvad denne brugere skal have adgang til i applikationen? Så vil jeg undersøge om vi kan få afgræsnet korrekt smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Det bedste ville være at man kunne lave en blokering der gik på ændring/oprettelse af vare der var "on-line" i shoppen - men det betinger jo at man laver begrænsningen på varegruppe niveau, da det jo er varegrupperne der definere om varen er synlig i shoppen. - så det lyder ikke til at være noget der er muligt...

Hej igen, 

Det er helt fair. Jeg vil hellere melde klart ud fra start, at vi ikke vil gå i den retning du ønsker her smiley