Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitorkontoudtog fordelt på projekter

0
Vil det være muligt at få lavet debitorkontoudtog, så man kan lave selektering af projekter når man skriver debitorkontoudtog ud? Dvs. hvis man har flere forskellige projekter der er tilknyttet den samme debitor, så kan man vælge at man vil se den samlede debitorsaldo men også kan lave en opdeling, så man kan se at der vedr. projekt 1 skyldes fx. 50.000 på og projekt 2 er helt afsluttet mens projekt 3 mangler 175.000 på.
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Conni, 

Som det er lige kan du ikke lave en opsætning, der gør dette. 

Det er dog fair at betragte det som et forslag til fremtiden og på den baggrund vil jeg lade dit indlægge ligger herinde i et par uger. Ideen med det er, at vi kan se, hvor mange andre brugere, der også mener at de kan bruge den mulighed. 

Jeg vil derfor ikke gøre mere for nu, men afvente i et par uger.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Conni,

Jeg håber du har haft en god jul smiley

I forhold til forslag, så har det nu ligget herinde i et stykke tid og der har ikke været den store opbakning. Derfor vil i denne omgang ikke gå videre med muligheden for at kunne fordele debitorkontokort på projekter. Vi vil i stedet arbejde videre med de forslag du kan se under overvejes og planlagt. Du er meget velkommen til at hoppe ind og stemme på de forslag du kan se under overvejes. På den måde kan du være med til at påvirke, hvad vi skal kigge på i fremtiden. 

Rigtig godt nytår.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)