Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontering via bankafstemning

+1
Hej

Jeg kæmper tit med at jeg ved kontering via bankafstemning får trykket på enter inden jeg er færdig med min kontering - således alle posteringerne kommer over i den daglige kassekladde.

Dette er enormt frustrerende, specielt hvis du stadig mangler 50 posteringer der skal konteres eller udlignes på debitor-/kreditorkonti.

Kan dette ikke ændres, så det ikke er SÅ nemt at få overført alle posteringerne ?

Det vil være dejligt, da det er enormt tidskrævende at rette i den daglige kassekladde.

Med venlig hilsen

BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab

Lone Fejerskov
i Forslag » Andet af (170 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Lone

Tak for dit indlæg.

Jeg vil lige lade dit forslag stå åbent i 14 dage, for at høre andre kunders kommentarer og så vil jeg også lige spørge dig, om det er en slags advarsels boks du gerne vil have popper frem, eller hvordan du helt præcis havde tænkt ?

Ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Ja en form for advarsel med mulighed for at fortryde - således man kan nå at afværge en mindre katastrofe.

Det kunne være super dejligt.

Med venlig hilsen

Lone Fejerskov

BDO
Forslag af (170 points)

Hej igen Lone

Jeg forstår godt det med en fortrydelses knap, men dette kræver så et ekstra klik med musen. Mange af vores brugere vil helst arbejde med så få klik som muligt når de arbejder i systemet, så umiddelbart er det ikke noget vi overvejer at implementerer.

Jeg foreslår at du evt. klikker "Gem og luk" en gang imellem når du står inde på konteringen i bankafstemningen inden du flytter det over i kassekladden, så vil den gemme det du har lavet indtil videre

Rigtig god weekend til dig

 

Øv øv - jeg på klikke på gem og luk - hver gang jeg bogfører - det vil blot medføre endnu flere KLIK.

men tak alligevel.

 

Lone