Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kunde-email på følgeseddel

0
Hej, Jeg mangler mulighed for at få kundes email adresse vist på følgesedlen. Vi kan få vist kundens telefon nr, men vi skal bruge info om både email og tlf nr til at booke fragt.

Vil løse et stort praktisk problem, hvis felterne på følgesedlen også kunne håndtere information om kundens mail også :-)

På forhånd tak
i Forslag » Salg af (120 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej 

Tak for dit indlæg.

Kundens email kan du få med på følgesedlen, hvis du tilføjer det dynamiske felt [KundeEmail] inde i dit design og layout på følgesedlen. Det er den e-mail, der er skrevet ind i feltet ” Faktura-e-mail” inde på din kunde.

Du er meget velkommen til at kontakte vores support, hvis du behøver hjælp til at tilføje dette 

Ellers må du have en god dag

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg har også brug for denne funktion - men ikke med fakturamodtager-mailen. I min verden giver det mening, hvis man kan indsætte kontaktperson-mailen ... kan vi få et dynamisk felt til dette?

Mvh. John Brinck

Hej John

Tak for dit svar til Schernings indlæg herover.

I øjeblikket har vi ikke et dynamisk felt for kontaktpersoner, men jeg vil prøve at tage det med til vores udviklere. Du hører fra mig

 

Hej John

Jeg vendte dette med vores udviklere og lige p.t. er det ikke noget de har med i deres planer.

Jeg vil dog ikke afvise, at de dynamiske felter bliver taget op på et senere tidspunkt, men jeg må desværre afvise det for nu.