forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kunde-email på følgeseddel

0
Hej, Jeg mangler mulighed for at få kundes email adresse vist på følgesedlen. Vi kan få vist kundens telefon nr, men vi skal bruge info om både email og tlf nr til at booke fragt.

Vil løse et stort praktisk problem, hvis felterne på følgesedlen også kunne håndtere information om kundens mail også :-)

På forhånd tak
spurgt 3 Dec, 2018 i Forslag » Fakturalayout af SCHERNING (120 points)
opdateret 4 Dec, 2018 af Susan Jensen

1 Svar

Hej 

Tak for dit indlæg.

Kundens email kan du få med på følgesedlen, hvis du tilføjer det dynamiske felt [KundeEmail] inde i dit design og layout på følgesedlen. Det er den e-mail, der er skrevet ind i feltet ” Faktura-e-mail” inde på din kunde.

Du er meget velkommen til at kontakte vores support, hvis du behøver hjælp til at tilføje dette 

Ellers må du have en god dag

 


Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 4 Dec, 2018 Forslag af Susan Jensen (7,470 points)
Jeg har også brug for denne funktion - men ikke med fakturamodtager-mailen. I min verden giver det mening, hvis man kan indsætte kontaktperson-mailen ... kan vi få et dynamisk felt til dette?

Mvh. John Brinck

Hej John

Tak for dit svar til Schernings indlæg herover.

I øjeblikket har vi ikke et dynamisk felt for kontaktpersoner, men jeg vil prøve at tage det med til vores udviklere. Du hører fra mig

 

i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”