Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvordan spørger Jesper

0
Hej Jesper

Nu har jeg lavet et relateret indlæg til din kommentar til mit Indlæg. Lad mig vide hvis det var forkert.

Når e-conomics får en ny kunde kunne den ny kunde blive præsenteret for 2 check bokse (tilvalg med flueben)

1     Ønsker De at tilbyde andre e-conomics kunder produkter eller ydelser

2    Vil de gerne modtage tilbud på produkter eller ydelser fra andre e-conomics kunder

e-conomics Market kunne deles op i e-conomics tillægsmoduler og apps og e-conomics kunders tilbud. Om det er sådan det skal ske skal jeg ikke gøre mig klog på det er der sikkert nogle web designere der er bedre til end jeg,

F.eks. under Markets i economic kunne de virksomheder der tilvælger 1 ovenfor så lave
en beskrivelse af deres produkt eller ydelse, om ikke andet så med et link til en
hjemmeside.

Nu skal vi så sikre at alle e-conomics kunder ved at disse tilbud findes.
Da jeg blev e-conomics kunde afleverede jeg min e-mail. Så måske skal e-conomics sende
3-4 emails der gør opmærksom på eksistensen af tilbuddene under markets igen med et link.

Ovenstående er jo bare mit gæt og kan sikkert laves på mange andre måder.
relateret til et svar til: Find kunder blandt e-conomics brugere
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Finn og mange tak for at følge op,

Det vigtigste var, at jeg fik dit svar, så jeg vil ikke kalde det forkert, at du har gjort det på denne måde. Jeg får information ligemeget hvad. 
Hvis jeg skal anbefale noget til en anden gang, så må du meget kommentere mit svar på dit andet indlæg. Det er nemmere fra andre brugere at holde styr på, så de ikke skal skifte mellem to indlæg. Der er dog ingen problemer i det. 

I forhold til din beskrivelse, så kan jeg godt se, hvad du mener i forhold til at vi har skabt en markedsplads til det. Det er egentligt ikke en dårlig ide at have det her marked du beskriver, men omvendt er det en kæmpe opgave at sætte i gang, så jeg kan ikke på nuværende tidspunkt love noget som helst, men jeg vil tage ideen til mig.

Lidt ude af kontekst, så skal jeg lave en analyse af vores forretningsmodel på lige præcis Market og komme med bud på forbedringer i fremtiden. Det er egentlig ikke et projekt, som er født internt i vores organisation, men er noget jeg skal bruge i forbindelse med et studie. Her vil jeg tage dit forslag med som en mulig forbedring af forretningsmodellen. Jeg håber det er okay, at jeg stjæler din ide i den forbindelse wink

Fordelen for dig og alle andre, der synes det er en god ide er, at jeg har tænkt mig at præsentere det for den ansvarlige på Market, så vi må se, hvad han til den tid siger til det. 
På den måde får vi alt andet end lige forslaget præsenteret internt og det samtidigt præsenteret i en større sammenhængen, da det bliver sat i en kontekst omkring Market. 

Mange tak for at byde ind. Som sagt kan jeg ikke love dig noget lige nu, men jeg kan love dig, at jeg vil arbejde med det og sørge for at præsentere det bedst muligt.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)