Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende momskonto smart inbox...

0
Hej,

Der er vist et problem med momskontoen i smart inbox… Det er jo ikke så tit at smart inbox er så smart at den kan genkende kreditoren... men det hænder jo... og i de tilfælde, så går det til gengæld galt med momskontoen.

Vi har f.eks. TNT som vi tit får fakturaer fra, og TNT bliver også ofte genkendt i smart inbox. Vi har opsat TNT i leverandøropsætningen med en standard konto som hos os hedder 3629 "fragt og gebyr med moms" momskode I25 - og dvs. når TNT genkendes i smart inbox, så benytter den som udgangspunkt den konto - men af en eller anden grund får den ikke momskoden med - dvs. at hvis vi ikke er vågne, så bogføres billaget uden moms...

det må være en fejl, og det ville være fedt hvis i kunne få den rettet - i det hele taget er der vist stadig et stykke vej med smart delen i smart inbox….
i Forslag » Andet af (3.4k points)

3 Svar

Hej Helge, 

Det er helt sikkert en fejl. Vi er i gang med at løse udfordringen og hvis alle test giver grønt lys, så skulle det meget gerne snart være løst. 

Jeg sætter forslaget som i gang.

Mange tak for at gøre os opmæksomme på det. Jeg håber du får en rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Helge, 

Det skulle meget gerne virke igen nu smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Helge, 

En stor tak for alt den feedback du gennem tiderne har bidraget med herinde. Det er meget værdsat herinde fra, men vi vil gerne have endnu mere af den brugbare viden jer brugere sidder på. 

Vi arbejder lige nu på en større opdatering. Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde dig, at du kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan du være med til at påvirke om opdateringen giver mening for dig. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville du være interesseret i at komme med på testen? 
Du skal være klar over, at jeg har en forventning om, at du vil være med til at bidrage med feedback, hvis skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om i gerne vil være med på testen og hvis du ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får du en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis du er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal du første omgang blot skrive, at du er interesseret i at være og hvilke(n) aftale(r) du gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere.

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis du er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Først og fremmest tak for tilbuddet, :-)

Economic er et af vores vigtigste værktøjer i det daglige. Vi er derfor meget afhængig af at fungere så fejlfrit og uproblematisk som overhovedet muligt. Omvendt er vi selvfølgeligt også interesseret i at medvirke til udviklingen af produktet.

Min bekymring er at vi vil opleve for mange problemer og forstyrrelser i forbindelse med en test version - og at dette vil have negativ indflydelse på vores umiddelbare drift. Således vil jeg gerne have lov til at takke nej tak til det ellers fine tilbud.

Ha' en dejlig dag, :-)
Hej Helge,

Det er helt i orden.
I og med det er en test, så kan jeg ikke garantere, at det kører 100% fejlfrit. Det er dog ikke lagt ud med en forventning omkring, at der skulle opstå fejl. Det vil blive testet internt inden vi får jer brugere på, men vi må også indrømme, at vi først rigtig ved og det virker helt efter planen, når det kommer ud i hænderne på jer.

Testen består primært i, at få jeres vurdering omkring, hvordan det fungerer og om vi har lavet det på en optimal måde. Jeg har allerede siddet og leget lidt med det og det vil blive lidt anderledes end den Smart Inbox du kender i dag, så jeg er meget spændt på at se, hvordan I vil vil tage i mod det.

Men, som sagt kan jeg sagtens sætte mig ind i, at det kan være forstyrrende for driften, så det er helt fair, hvis du springer over i denne omgang.

Rigtig god dag :)
Hej Jesper,

Er det kun en ny version af smart inbox i vil teste på? - for, uden du må opfatte det for negativt, så fungere den "gamle" smart inbox alligevel så dårligt at det måske godt kunne være interessant at teste på en nyere version - selv i en beta udgave kan den vel næppe ha' flere fejl end den gamle... Så længe den ikke bogføre direkte, men fortsat bare overføre til en kassekladde, så kan det jo ikke gå helt galt.

Ja, det er udelukkende rettet mod Smart Inbox. 

Der bliver ikke bogført noget. Flowet skal stadig gennem kassekladden før der kan bogføres, så du har stadig den sikkerhed med. 

Som jeg ser testen, så mister du ikke noget af det du kan i dag - medmindre din test finder noget vi ikke har været opmærksomme på wink

Jeg vil gå så langt til at sige, at versionen meget gerne ikke skulle betragtes som beta. Vi burde være forbi det stadie, når du kan komme på, men der kan selvfølgelig opstå noget vi ikke har forudset på forhånd smiley