Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afspadseringskode - som trækker i afspadseringssaldoen

+1
Hej e-conomic.

Jeg efterspørger 2 ting:

1) oprettelse af en afspadseringskode, som trækker i afspadseringssaldoen på medarbejderen. Jeg og min medarbejder har det nemlig allerbedst med at ugesedler stemmer til de norm-timer medarbejderen er ansat på, f.eks. 32 timer. Det giver mig som arbejdsgiver en sikkerhed for et fuldstændig grundlag for fakturerering og min medarbejder sikkerhed for at have taget stilling til sine timer og løn for sine timer.

Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at man kunne oprette en afspadseringskode, der trækker i saldoen samt selvfølgelig holder timerne uden for afspadseringsgrundlaget. Så kan min medarbejder bruge den aktivitet jeg har oprettet der hedder "afspadsering", (med den nye afspadseringskode ;)) og samtidig have en ugeseddel som går op!  OG jeg slipper for at skulle holde styr på det manuelt.

2) En rapport, hvor man kan følge saldoen. Lidt ala den man ser når man går under Projekt og medarbejderen vælger "Månedsseddel", men hvor man selv kan definere perioden.

(Rapporten medarbejderafregning - fungerer ikke til dette)..

 

MVH Bonnie Langmach
i Forslag » Andet af (510 points)

1 Svar

Hej Bonnie, 

Jeg vil besvare de to forslag herunder: 

1) Du skriver, at du gerne vil have en kode, der kan trække i afspadseringspuljen. Som det er i dag ville man trække fra puljen ved ikke at registere timerne. Hvis du fx har en normtid på 32 timer og der kun er registeret 25 timer, så vil de 7 timer blive trukket fra i puljen. 
Som jeg forstår dig vil du gerne have en kode til at registere de 7 timer, så du kan se der er taget stilling til alle 32 timer, men at der samtidigt trække 7 timer fra. Er det rigtigt forstået? 

2) Vil du prøve at uddybe, hvad rapporten skal indeholde? Du skriver den skal kunne følge saldoen. På hvilken måde og hvordan skal det stilles op? 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Beklager mit sene svar - havde lige misset at man skulle her ind igen for at kommentere :)
 

pkt 1) Er korrekt forstået

 

pkt 2) JEg tænker en rapport stort set magen til den man får hvis man trykker "månedsseddel" under medarbejderen. Men en rapport, hvor man selv kan definere perioden (herinde er den jo fast på måneden eller ugen).
Samt evt én hvor man kan trække på alle medarbejdere og se deres afspadseringssaldo (ren afspadsering) og bevægelserne.??

 

VH Bonnie

Hej Bonnie og tak for at følge op, 

Jeg kan godt se ideen i at have et bedre overblik. Jeg vil dog også ærlig omkring, at det ikke er et område, hvor vi har haft den største efterspørgsel og vi derfor vil arbejde mere hen mod nogle af de andre forslag vi har fået. 
Du kan se listen af forslagene her. Du er meget velkommen til at se listen igennem og stemme på de forslag du ønsker i programmet. På den måde kan du være med til at påvirke, hvad vi kommer til at kigge på i fremtiden smiley

Rigtig god weekend.