forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Prisoversigt med flere prismuligheder

0
Vi lejer køkkenvogne ud og har brug for at kunne lægge flere priser ind på den enkelte vare/vogn. D.v.s. hvis kunden lejer en vogn i f.eks. 10 dage så er prisen XXX, og hvis kunden lejer i over 30 dage så er prisen OOO o.s.v.?  Vi har brug for op til 10 forskellige priser pr. vare/vogn. Det skal kunne fungere i tilbud, ordre og faktureringsøjemed.
spurgt 26 Nov i Forslag » e-conomic generelt af Cate Lynggaard (120 points)

1 Svar

Hej Cate og tak for dit forslag, 

Jeg forstår godt dit forslag, så det vil jeg ikke spørge ind til, men bare så du lige er klar over det.

Du kan oprette din vogne som flere varer. 
Lad os sige du har en vogn, som du lejer ud i 10, 20 eller 30 dage. Du opretter bare 3 varer, hvor du kan kalde dem "lege af vogn - 10 dage", "lege af vogn - 20 dage" osv. Nanvet er selvfølgelig valgfrit. Nu tog jeg bare et eksempel. 
Du angiver bare prisen på hver enkelt, så vil den rigtige rigtige pris komme på varen.

Hvordan vil det virke for dig? smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 26 Nov Forslag af Jesper Mieritz (69,790 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”