Hej Jacob,
Der er lidt forskellige ting i dit indlæg her.
Ja, det er korrekt, der blev lukket for en integration til MailChimp for noget tid siden.
Grunden til den blev lukket var, at der ikke var ret mange, som brugte den og der i fremtiden ikke ville blive udviklet og vedligeholdt på den.
Hvis en partner havde valgt at gøre det, så kunne jeg godt forestille mig den stadig ville være aktiv.
Det er sådan, at vi har en produkt, hvor vi tilbyder partnere at integere op i mod vores API.
Hvis der ikke er en pågældende partner, der ønsker at gøre det, så er det så enkelt, at der ikke vil være en integration.
Derfor blev den gamle lukket. Det er ikke et spørgsmål om, at vi har ændret noget. Alle muligheder er stadig til stede den dag i dag. Der skal bare være nogle, som ønsker at bygge det.
Som du selv beskriver har zapier valgt at lave denne integration og det er noget de står for. Det er ikke noget vi har indflydelse på. Det eneste vi gør er at have et åbent API, hvor de kan trække data.
De har så valgt en pris på 300kr. Om det er dyrt eller ej vil jeg ikke tage stilling til. Det er deres valg. De bestemmer selv, hvad deres produkt skal koste.
Jeg kan godt se det er ærgerligt for dig, men den måde vi har valgt at lade partnere integrere på, så er det dem, der står for de data, der trækkes. Vi leverer dem blot data og det gør vi endda gratis, så prisen er helt og alene deres valg.
Jeg ved godt du måske ikke kan bruge min forklaring til så meget, men jeg håber du har fået en indtryk af, hvordan vores struktur med partnere er bygget op.
Rigtig god weekend
Med venlig hilsen Jesper Mieritz