Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Drop down i Varesamlinger

0
Hej,

På ordreoversigten kan man trykke på en ordre og få et hurtigt overblik over de enkelte ordrers indhold.

Kan I ikke lave tilsvarende i menuen Varesamlinger så man hurtigt kan se linierne?
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Simon

Tak for dit indlæg.

Hvis du tænker på at få vist, hvilke varer der ligger under den enkelte varesamling, kan du klikke på nedenstående ikon med AB

Hvis det er mig der misforstår dig, må du endelig vende tilbage og så ønsker jeg dig en rigtig god weekend

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej,

jeg vil jo netop undgå at åbne varesamlingen.

Jeg mangler den samme funktion som på faneblad Ordrer.

Her kan du udvide et ordrenr uden at trykke på rediger.
Hej igen Simon

Når du udvider ordrefanen for at se specifikationen går jeg ud fra at du bare klikker på selve ordrelinjen.

Det er sådan set det sammen du gør under varesamlinger, men her klikker du så bare istedet for ude på det lille ikon med AB.

Det er et klik på ordrefanen og et klik på AB, så som sådan er det ikke flere klik end du bruger i ordre fanen
vi prøver igen.

jeg vil UNDGÅ at åbne selve varesamlingen men bare se varelinierne.

Problemet er, at man ryger tilbage til side 1 i varesamlingsoversigten, når man har været inde på en specifik varesamling.

Derfor kan man ikke lave en hurtig gennemgang af de forskellige varesamlinger ude at skulle klikke og scrolle i en uendelighed.

Selve funktionen ligger som sagt jo allerede på ordreoversigt.
Hej Simon

Vi har nu haft dette oppe med vores udviklings team.

De har desværre afvist dit forslag, da der var andre overvejelser de prioriterede højere og som kom flere kunder til gode.

Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul og et godt nytår