Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af 603 fil fra PBS

0
For at kunne pålægge kunder et admionstrationsgebyr hvis de ikke er tilmedeldt PBS har jeg brug for at kunne læse 603_Alle_fil fra PBS, Oplysning om hvilken kunder der er tilmeldt PBS.

 

Håber denne mulighed komme på sigt.
i Forslag » Andet af (220 points)

2 Svar

Hej igen,

Jeg kan se du også har stillet et andet spørgsmål vedrørende PBS filer. Jeg vil lige prøve at vende begge forslag med vores udviklere og få deres syn på sagen. Jeg vender tilbage, når jeg har snakket med dem smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Jeg synes det er dårlig service at du tilbyder at vende tilbage når du så åbenbart ikke gør det selvom jeg sender en reminder nono.

 

Hej igen, 

Jeg beklager jeg ikke har vendt tilbage. Jeg ved ikke, hvorfor den er smuttet forbi. Det er selvfølgelig ikke i orden. 
I forhold til din reminder, så har jeg ikke fået den. Det skyldes, at du trykket 'svar' på dit eget indlæg. Det vil i bund og grund sige, at du har svaret dig selv og jeg derfor ikke har en notifikation. Jeg kan godt forstå, hvis det kan virke lidt kringlet, men det er forklaringen på, hvorfor jeg ikke har set din første besked. Her i anden omgang har du kommeteret på mit svar og den notifikation har fået. 
Uanset hvad, så skulle jeg selvfølgelig have vendt tilbage uden du havde behov for at skrive igen og det min fejl. Den ryger på min kappe. 

I forhold til dit oprindelig indlæg, så har jeg vendt den med vores ansvarlige herinde og det er ikke noget vi har planer om at udbygge i den nærmeste fremtid. Oven i det, så har efterspørgsel ikke været lige så stor som andre indlæg. Derfor vil vi fokusere vores ressourcer mod de indlæg du kan se under 'overvejes'. Du er meget velkommen til at hoppe derind og stemme på de indlæg du er enig, så du stadig kan være med til at påvirke, hvad vi kommer til at kigge på i fremtiden. 

Jeg håber du er frisk på at stemme derinde, så vi kan få et bredere billede af, hvad I brugere ønsker til vores program.

Endnu en gang undskyld for den manglende tilbagemelding. Uagtet om vi arbejder videre med et forslag, så fortjener alle et svar på deres sag.

Rigtig god dag smiley

Hej Jesper

 

Har du snakket med udviklingsafdeling om integration af 603 filer?

Hvad er tidshorisont for en evt. implementering?
Forslag af (220 points)