Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tekster ved udligning

0
Hej.

Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne se bogføringsteksten eller et udsnit af denne når man skal udligne kreditorer (måske gør det sig også gældende ved debitorer), da man kan have flere fakturaer med samme beløb. Det er ikke altid nok med fakturanummeret. Det drejer sig om vinduet når man overfører fra bankafstemning til kassekladden og man her skal vælge/udligne mellem flere.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
i Forslag » Andet af (3.6k points)

1 Svar

Hej Hanne og tak for dit forslag,

I forhold til dit forslag her, så vil jeg lige, hvornår det ikke er nok med et faktura? Som udgangspunkt ville jeg forestille mig, at du kigger på fakturanummeret og ud fra det finder den faktura det drejer sig om. Vil du uddybe, hvordan posteringsteksten kan hjælpe dig ydereligere end fakturanummer? 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

For nogle kunder oprettes ikke alle leverandører, så bruger man en konto til flere. Dvs. når man så skal udligne fra f.eks. Diverse leverandører, så ville det være rart at kunne se i hvert fald noget at bilagsteksten, da det jo drejer sig om flere leverandører på samme konto. Det er jo heller ikke altid af en faktura betales fuldt ud, så derfor opstår behovet.

Håber at det gav mening, eller er du velkommen til at ringe.

Hej og tak for at komme med en forklaring,

Det giver god mening. Jeg kan godt se problemet opstår, hvis man kører med diverse leverandører. 

Om det kunne løses ved at oprette leverandøren individuelt kan man argumentere for, men det skal I selvfølgelig gøre efter jeres smag.

Jeg vil lige give indlægget et par dage mere til se, hvor mange andre, der bakker op om ideen smiley 

Hej Hermann, 

Selvom jeg godt kan forstå dit forslag, så har der ikke været ret mange brugere, som efterspørger dette og derfor har jeg valgt, at vi vil fokusere på nogle af de andre forslag vi har under overvejes.

Selvom vi gerne ville lave alle forslag, så er vi nødt til at vælge og det betyder, at vi i denne omgang har valgt forslag med lidt mere efterspørgsel. 

Rigtig god dag smiley