Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nem genvej til kontospecifikation

0
Når man i kassekladden gerne vil se specifikation til en konto, klikker man til højre for kontoen og kommer direkte over på den samme konto i kontoplanen - SUPER!

Når man gør det samme under fordeling, kommer man til starten af kontoplanen og skal søge efter den konto man ville ind på - ØV!

Kan det ikke løses, så det fungerer ens både det ene og det andet sted, selvfølgelig med den løsning som virker i den almindelige kassekladde.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Anni

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige prøvet med en postering, hvor jeg klikker på det lille fordelings ikon til højre for modkonto, men her ser det også ud til det fungere, så jeg skal lige høre dig, hvor du helt præcis står henne i systemet når du siger "under fordeling" ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

 

I kassekladden er der et "Ikon" der hedder fordeling, det er herinde, det ikke virker optimalt.

 

Mvh

Anni
Hej Anni

Tak for dit tilbagesvar

Jeg er dog stadig lidt i tvivl om, hvad du mener helt præcis med, at du vil se kontospecifikationen i fordelingsikonet i kassekladden.

Kan du ikke prøve at guide mig i, hvad du helt præcis klikker på og hvad du får frem helt fra starten når du står inde i kassekladden og hvad det er du ønsker at få frem inde i fordelingsikonet ?

Tak på forhånd og rigtig god weekend til dig
Hej

Hvis du står i Daglig og klikker på det ikon der hedder Fordeling, kommer du ind et nyt billede, hvor du har mulighed for at fordele din bogføring på flere konti.

Hvis jeg her vælger en konto f.eks. telefon, og gerne vil se hvad jeg tidligere har bogført på den konto, så klikker jeg på stregerne ved siden af kontonummeret og kommer over i kontoplanen, her skal jeg så søge efter kontoen for at få den frem, istedet for at jeg kom direkte over på den konto der hedder telefon.

Hvis jeg gør det samme under Daglig, kommer jeg direkte over på den konto jeg står på.

mvh

Anni
Hej igen Anni

OK, nu er jeg med på hvad du mener. Jeg prøver lige at høre mig frem og vender tilbage til dig, når jeg ved noget mere.

Rigtig god dag til dig