Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valuta

0
Hej

Vi bruger kun Kr og Euro. for at gøre det enkelt vil jeg slette alle andre valutaer. Der findes en knap der siger slet valuta men den bliver ikke slettet. Ifølge support er det ikke en fejl !!! lyder mærkeligt for mig.

 Det er noget belastende at man skal taste Euro hver gang man har en kunde indbetaling der er lavet i Euro

Efter man har logget ud og ind igen skal man på vare vælge EUR igen da den sættes default til KR..  jeg har ikke fundet en knap hvor Kr og EUR altid bliver vist på vare

Disse to ting ville være en stor fordel hvis det virker
i Forslag » Andet af (280 points)

2 Svar

Ved indbetaling:

Hvis du angiver fakturanummeret på indbetalingen, henter systemet selv kundenummer, valutaen og fakturabeløbet på den pågældende kunde/faktura. Så du behøver ikke at angive/søge valutaen ved indbetalinger.

På samme måde ved faktureringen:

Har du angivet EURO som standardvaluta på den pågældende kunde, henter systemet selv varens pris i EURO.
Forslag af (26.5k points)
Hej

Tak for dit indlæg.

Som Erik Jensen helt korrekt nævner i sin kommentar herunder, så henter systemet selv oplysningerne når du angiver fakturanummeret på indbetalingen.

Håber dette svar løser din udfordring, ellers er du selvfølgelig velkommen til at skrive tilbage igen.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Lige det spørgsmål jeg har søgt svar på i mit arbejde med flyforsinkelse og kinderbox

Tak for et veluddybet svar, det har været brugbart.