Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere beholdningskonti i kassekladde (lige nu kun tre)

0
Jeg tænker, at man godt kunne have mulighed for at have vist flere beholdningskonti i kassekladderne end de nuværende kun tre stk. Jeg bogfører i Kasse, Driftskonto bank, MomsDepotkonto i bank, KapitalDepotkonto i bank, og kunne godt bruge et par mere for at følge status under bogføringen.

Kan I ikke lave en mulighed for at man kan have det antal beholdningskonti, man har brug for? En grænse kunne være 10 stk. Det er der fint plads til i layoutet, synes jeg. Man kan så bare aktivere det antal man har brug for, men jeg tænker at mange virksomheder har flere konti, de gerne ville følge, ligesom jeg.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hvis du har flere kladder, kan du snyde systemet ved at angive dine forskellige bankkonti i opsætningen i de forskellige kladder.

Altså f.eks. 3 bankkonti i kladde 1, 2 bankkonti  i kladde 2 o.s.v.

Hvor mange ialt kan jeg ikke svare på. Men prøv dig frem.
Forslag af (26.5k points)
Hej

Tak for dit indlæg.

Jeg kan se vi også har snakket sammen om dit foreslag på vores chat :-) Og at jeg samtiddig har henvendt dig til lige præcis her på Forum hvor du skriver nu.

Som jeg nævnte på chatten og som Erik Jensen også rigtig nok nævner herunder, kan man have 3 beholdningskonti i hver kassekladde.

Men jeg lader lige dit indlæg stå åbent her i ca. 14 dage for at høre andre kunders kommentarer og foreslag.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Tak for info. Jeg synes, det er aktuelt i en og samme kladde, når man bogfører. Jeg skifter ikke mellem flere kladder. Det kræver min bogføring ikke - men at kunne se status på mere end tre beholdningskonti i samme kladde savner jeg.
OK.

Men jeg bruger bankafstemningen i stedet for. Dvs. jeg kigger aldrig på beholdningssaldi i kassekladderne.
Hej igen

Da vi allerede har muligheden for at oprette flere kassekladder og på den måde have flere beholdningskonti end 3, tænker jeg om du evt. kunne have en kladde der vedrører dine kassekonto, en anden kladde som vedrører dine bankkontí, og en tredie til evt. ekstra beholdningskonti og så opdele det på denne måde.

Vi får rigtig mange gode foreslag her på Forum og vi koncentrere os om dem som kommer flest kunder til gode, så jeg må undskylde, at det ikke bliver i denne omgang, at der bliver kigget på flere beholdningskonti end 3 i hver enkelt kassekladde.

Jeg ønsker dig en rigtig god weekend