Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




søge medarbejder/reference på tilbud

0
Jeg er interesseret i at kunne søge reference/medarbejder i eksisterende liste over tilbud.

Under ordrer kan jeg gå ind og søge hvilke ordrer en specifik medarbejder er ansvarlig for. Det kan jeg ikke under tilbud, men vil gerne have muligheden.

I takt med at virksomheden vokser, bliver behovet større.

Det er et stort ønske.

/LFR Regnskab
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Det kan jeg sagtens forstå du gerne vil. Det er ikke så længe vi gjorde det muligt for alle at søge medarbejder på ordren frem og dengang talte vi også om at få det på tilbud. Det ville dog gøre opgaven mere omfattende og betyde, at det tog længere tid. 
Derfor valgte vi at få ordren ud og så kunne vi løbende overveje om behovet også ville opstå på tilbud. 

Derfor vil jeg lade dit indlæg ligge her i ca to uger. Efter de to uger vil jeg tage stilling til, hvad vi gør herfra.
Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen,

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid. Der har her på forslaget ikke været den store opbakning sammenlignet med andre forslag vi har liggende under 'overvejes'.

Derfor vil jeg i denne omgang arbejde videre med nogle af dem vi har under overvejes. Dit forslag giver dog god mening, så du skal vide, at det er noget vi har med i vores overvejelser, men at vi fremtiden måske vil vende tilbage og kigge på det smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)