Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oversigt over faktura hvor 3. rykker er afsendt men stadig er åben

+6
Hej

Det kunne være lækkert hvis det var muligt under rykker menuen at kunne vælge at få en oversigt over de faktura hvor 3. rykker er forfalden men at der fortsat ikke er betalt. De "forsvinder lidt ud af rykkerflowet når 3. rykker er afsendt. Der kunne det være rart lige at have en oversigt så man blot selv kunne følge dem videre i processen.

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz  |  VALJU ApS  |   +45 3360 1261
i Forslag » Andet af (2.3k points)
status opdateret af 🔒

Hej Alexander, 

I forhold til dit forslag her, hvor og hvordan tænker du, at man kan gøre dette i e-conomic på en måde, som giver mening for dig? smiley

Vi sidder og kigger lidt på, hvordan det kunne laves og det kunne være fedt at få dine inputs her.

 

Hej Jesper

Som en start tænker jeg at blot det at man kunne få vist en liste over faktura hvor 3. rykker er afsendt - men fakturaen er stadig åben. Så kan man behandle dem manuelt derfra.

Hej igen Alexander og tak for din feedback,

Jeg synes stadig, at det er et godt forslag. Lige nu har jeg sendt det videre til nogle folk herinde, som kigger lidt mere i dybden med en konkret løsning. 
Der er stadig ikke garantier, men lige nu arbejder vi på en liste af forbedringer, som vi kan lave mod slutningen af Q2. Her er dit forslag med, så det kan være vi har noget på vej til den tid. Det skal vi finde ud af nu, hvor vi kigger på det hele.

Rigtig god weekend smiley

Hej Alexander, 

Du kan nu lave et udtræk under salg -> faktuering -> rykker.

I typen, hvor du kan vælge rykker 1, rykker 2 osv., der kan du nu også lave en visning, som tager alle kunder med en forfandlen rykker 3. 
Du kan ikke lave en udsendelse herfra, men du kan få en visning af, hvilke kunder, faktura og rykker det drejer sig om. 

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, så hører jeg meget gerne fra dig. 

Rigtig god dag smiley

3 Svar

Hej Alexander, 

Det er et forslag vi har fået før på et par indlæg, men dengang var opbakningen ikke særlig stor, så jeg valgte, at vi ikke skulle arbejde videre med det.

Nu er det dog tredje gang jeg får det på et indlæg, så jeg vil give en chance igen. Derfor får dit indlæg lov til at leve herinde i lidt tid. Hvis jeg oplever, at der stadig er efterspørgsel efter det, så vil jeg tage det med i 'overvejes'


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Alexander, 

Som jeg skrev sidst har dette været oppe at vende før, hvor vi ikke valgte at gå videre med det. Jeg vil dog gerne give det en chance og tage med i overvejes. 

Det er derfor ikke planlagt, men jeg mener vi kunne skabe noget værdi her samtidigt med, at det er noget vi har hørt før.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej alle,

Står med samme problem, at jeg mangler at kunne trækker en fil ud som viser, hvem, hvad og hvor meget der ikke er betalt efter rykker 3.
Herunder, at filen kunne indeholde:

  • Kundenummer
  • Kunde fornavn+efternavn
  • Adresse (postadresse, postnummer, by, land)
  • Kunde mail+telefonnummer
  • Faktura dato + forfaldsdato
  • Rykker 1+2+3 (rykker dato + forfaldsdato)
  • Samlet opgørelse over manglende betaling hos den enkelte kunden + sumering i alt af udestående

Håber i kan lave/udvikle denne løsning.

Mvh. Nicolai Hansen
 

Forslag af (170 points)