Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for til / fra valg af valuta

0
Hej

Mange virksomheder operer i bestemte valuta, og sjældent i samtlige valuta på verdensplan (i hvert fald virksomheder i e-conomic segmentet).
Men ved håndtering af valuta i e-conomic skal man i de tilfælde hvor der skal vælges valuta igennem hele listen af samtlige valuta.

Her kunne det være lækkert at have en mulighed for på den enkelte aftale at give mulighed for kun at vise de valuta den virksomhed ønsker at operer med. Jeg ved der er en søge funktion i valutalisten, men det kræver mere end blot at vælge blandt nogle få.

Det kunne også gøre arbejdet lettere i en række funktioner hvor der skal sorteres på valuta, eks. på kundekontokort, at man ikke skal igennem alle valuta men kun bliver præsenteret for dem der er relevante for virksomheden.

Alternativt, eller i tillæg kunne flere valuta lister udformes som den der nu ligger ved eksport af betalinger. At det kun er relevante valuta, altså dem der er posteringer i inden for det pågældende, der vises, og ikke samtlige valuta der findes.

Håber det gav mening, ellers så sig til.

Mvh Alexander / VALJU

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz  |  VALJU ApS  |   +45 3360 1261
lukket som en kopi af: Valuta tilvalg
i Forslag » Andet af (2.3k points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej Alexander, 

Det giver super god mening, så ingen opfølgende spørgsmål denne gang wink

Jeg vil lade dit forslag ligge i et par uger, så andre kan stemme på det. Jeg håber alle der er enige vil give holdning til kende, så vi får det samlede billede af, hvor mange der ønsker denne mulighed.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Alexander,

I denne omgang vil ikke kigge nærmere mod en løsning. Selvom jeg kan godt kan se ideen, så har opbakningen ikke været der. Det ville være et ret stort forslag og det ville derfor tage en stor del af de ressourcer vi har til de andre forslag, som er under overvejes.

Du kan have tak for alle dine forslag og inputs herinde på vores forum smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)