Hej og tak for opfølgningen,
Det er super fint, hvis i allerede i dag bruger excel.
Hvis i skal have det mere automatiseret end det, så kan API godt være løsningen. Nu ved jeg ikke, hvor stærk du er i dokumentationer mm.
Vi har et åbent API, hvor du kan trække rigtig meget data ud. Du kan læse vores dokumentation her. Hvis du ikke er helt skarp på den, så vil jeg henvise dig til at søge en ekstern partner, som kan hjælpe dig med det, eller se om vi har en app partner, der allerede nu kan tilbyde den løsning. Jeg ville anbefale at kigge i vores market efter en partner.
Hvis du er haj til API, så kan du give dig i kast med selv at lave en løsning. Her står vores API support også til rådighed med hjælp til dine spørgsmål. Det kræver dog du har styr på det basale arbejde med API. Du kan skrive til dem på API@e-conomic.com.
Jeg håber det kan hjælpe dig videre. Jeg ville rigtig gerne hjælpe dig med API, men man skal kende sine svagheder og jeg må være ærlig omkring, at API ikke er en af mine styrker.
Du spørger bare, hvis der skulle være nogle opklarende spørgsmål i forhold til det jeg skriver