Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at kopiere flere tilbud ind i et samlet tilbud.

0
Hej.

Vi laver ofte tilbud på løsninger, hvor vi har behov for at kunne præsentere/beregne økonomien både på afdelings- og koncernniveau.

I den forbindelse, vil det spare mig for meget manuelt tastearbejde (og tid!), hvis jeg kan markere/kopiere fx. et helt tilbud, eller fx. 20 varelinjer, og så indsætte det i et andet tilbud.

Det opleves som meget tungt og tidskrævende, at jeg manuelt skal taste hver enkelt varelinje ind på ny, i stedet for at kunne kopiere lige præcis de varelinjer, jeg har brug for.

Jeg har lige været i dialog med en super venlig medarbejder på jeres chat, som opfordrede mig til at skrive forslaget herinde -hermed gjort :-)

 

Mvh Lars
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Lars og mange tak for dit forslag, 

Jeg vil lige starte med at spørg ind for at være helt sikker på, hvordan du arbejder og derved også, hvordan en løsning skal udformes. 

At du gerne vil flere tilbud til et tilbud er jo til at forstå. Det er mere grunden til det jeg ikke helt forstår. Vil du opstille en situation for mig, hvor det giver mening? 
Som jeg ser det sender du måske 10 tilbud afsted til en kunden. Kunden accepterer alle 10 tilbud og der skal nu laves en ordre eller en faktura. Hvordan er jeres arbejdsgang, siden der nu også skal sendes et samlet tilbud? 
Oven i det, så kunne jeg også rigtig gerne tænke mig at vide, hvordan afdeling/koncerndelen kommer ind i det. Vil du være frisk på at sætte et par ord på det? 

Jeg håber mine spørgsmål giver mening og du er frisk på at svare smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Tak for hurtig respons på mit indlæg :-)

 

Jeg sidder aktuelt med en kunde, hvor vi skal levere nogle forløb/ydelser på 6 forskellige lokationer. Der sidder ofte en central HR, som skal koordinere og finansiere indsatsen. I den forbindelse, har vi ofte behov for at kunne differentiere det samlede tilbud ud i flere mindre tilbud, så der er overblik over økonomien på den enkelte lokation -giver det mening?

Vores løsning består af en 30 dages opstartsperiode, hvorefter den enkelte løsning skal justeres. Nogle af forløbene indeholder mange af de samme elementer, og her vil det være en hjælp, at kunne kopiere og indsætte.

 

Mvh Lars

Hej Lars og tak for at følge op, 

Jeg vil være ærlig omkring, at det er ikke er noget jeg har hørt til før, men jeg vil give det en chance ved at lade dit indlæg ligge herinde på vores forum i et par uger. 
På den måde kan vi se om andre kunder bakker op omkring forslaget. Hvis der er andre brugere, som bakker op, vil jeg tage stilling til, hvad vi gør derfra. 

Jeg vender tilbage smiley

Hej Jesper.

 

Det kan være, at jeg har fået det til at lyde af mere, end det reelt er..

I bund og grund, er der tale om en banal copy/paste funktion, som vil spare mig noget tid, når jeg skal lave flere tilbud, der indeholder mange af de samme elementer.

 

Mvh Lars

Det er helt fint. 

Du kan altid kopiere og lave et tilbud helt magen til. 
Hvis det er nemmere at kopiere hele tilbuddet og efterfølgende fjerne enkelte linjer, så kan du også sagtens det smiley

Hej igen Lars, 

Som jeg tidligere beskrev ville jeg lade dit indlæg ligge herinde i et stykke tid, så vi kunne se, hvor mange andre brugere, der ønsker dette. Som det ser ud lige har vi fået andre spørgsmål, hvor efterspørgslen har været større. 

Derfor vil vi arbejde videre nogle andre for at skabe værdi for flest mulige.
Du skal dog have tak for at byde ind herinde på vores forum. Du er altid velkommen til at komme med andre forslag, eller stemme på nogle af de forslag vi har hørt mest til. På den måde kan du stadig få indflydelse på, hvad vi kommer til at kigge på. Du kan finde listen her. smiley