Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksport af vareleverandørfakturalinier

0

bla til at se hvilke leverandører der har leveret en vare i en periode. På varekontokort er der kun bilagsnummer på vareleverandørfakturaer og fakturanummer på debitorfakturaer. Fakturalinier for debitorer kan eksporteres; jeg mangler oplysninger om hvilke varer der er på leverandørfakturaerne.

 

Jeg skal bruge varelinier:  

Bilagsnr LinjeNr VareNr Varenavn Antal Beloeb Rabat Kostpris

 

Og ligesom ved eksport af oplysninger om debitor-fakturaer skal der også være eksport af vareleverandeørfakturaer aht. oplysninger som 

Bilagsnummer Bilagsdato (fakturadato), varelerandørs fakturanummer, valutakode, momskode, navn osv på leverandør, 

i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Dit forslag i sig selv kan jeg godt forstå, så det vil jeg lade ligge her på forum i ca to uger, så andre brugere kan få chance for at byde ind med deres tanker omkring det. 

I forhold til, hvad du gerne vil se, så jeg lige knytte et par kommentarere til dit indlæg. 

Du skriver, at du gerne vil se, hvilke leverandører, der har leveret en vare i en bestemt periode.
Det kan du allerede nu se, hvis du går ind under rapporter -> lager -> indkøbsstatistik.
Herinde kan du afgrænse på en periode, leverandører og varer - ligeledes med grupperne. 

Hvis du så gerne vil have udgangspunkt i varen, kan det vælges, eller omvendt i leverandøren. Med disse kriterier kan du komme langt. 
Du kan fx vælge at have udgangspunkt i leverandørerne og afgrænse til en vare. Så vil du kunne alle de leverandører, som har leveret den pågældende vare i den periode. Hvordan vil det virke for dig? 

Hvis du har andre specifikke ting du gerne vil se, så skrive dem endelig. Det kan være der allerede findes en løsning gemt et sted wink


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)