Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgefelt i "Kunder"

0
Vil det være muligt at definerer et personligt søgefelt?

Jeg kunne godt ønske at eks. ”attention” var primært søgefelt til mit brug. Man skal naturligvis kunde ændre det efter behov.

Hvis man i ”kundeopsætning” kunne definere sit søgefelt, kunne det være godt.
i Forslag » Andet af (200 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

For lige at være helt sikker, så vil jeg lige fortælle dig, at du godt kan søge efter attention på dine kunder. Det kan gøres ved at klikke på forstørrelsesglasset med det lille blå plus i i oversigten over dine kunder. 
Du skriver du ønsker det som et primært søgefelt, så det kan være du allerede er klar over denne mulighed. Hvis du godt vidste det, vil du så forklare mig, hvad det vil sige, at det er dit primære søgefelt? 

Jeg håber du er frisk på at forklare det, så jeg er helt sikker på, at jeg ikke fokuserer på noget forkert smiley 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Jesper

Jeg kunne ønske, at det primære søgefelt kan ændres til mit foretrukne. 

I vores "verden" - en antenneforening:

Vores medlemsnummer følger adressen. Der er en del ændringer i ex. boligforeninger, men også hos andre medlemmer, som vi hjælper. Når et medlem ringer, laver jeg opslag på adresse for at kontrollerer installationer m.v. så derfor skal jeg tit, enten blot se på kunden/medlemmet eller rette diverse stamopl.

Det ville være en lettelse, hvis jeg ikke skulle:

1. tage fat i musen og klikke på forstørrelsesglas

2. Herefter indtaste i ex. att. felt.

Hvis man ved en simple tast Alt-S kunne komme direkte i det søgefelt som der er defineret i "kundeopsætning" og som jeg/vi bruger til 95% af alle søgninger.

mvh

Johnny

 

Hej Johnny og tak for at følge op.

Det giver fin mening. Jeg vil lade forslag ligge herinde i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der er enige i dit forslag. På den måde sikre vi os, at vi arbejder videre med de mest efterspurgte forslag.

Jeg vender tilbage med et svar til, hvad vi kommer til at gøre smiley

 

Hej igen Johnny,

Dit indlæg har nu ligget herinde i et stykke og jeg vil derfor vurdere, hvad status er sammenlignet med de andre forslag vi har fået. 
I denne omgang har vi fået andre forslag, hvor opbakningen har været større, hvilket har betyde vi vil arbejde videre med andre ideer i første omgang. 
Du er meget velkommen til at hoppe ind under overvejes og stemme på dem du er enig. På den måde kan du stadig få indflydelse på, hvad vi kommer til at lave i fremtiden, selvom vi i denne omgang ikke arbejder videre med dit forslag. 

Rigtig god dag smiley