Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




genvejstaster til udligning af betaling af flere fakturaer

+1
Jeg er ikke så glad ved at bruge musen, så en genvejs tast til brug når vi skal udligne flere fakturaer på engang, ville være godt
i Forslag » Andet af (300 points)

2 Svar

Hej Merete, 

Lad os kigge på det. Som udgangspunkt er genveje altid godt. Vil du uddybe, hvorhenne du laver din periodisering og samtidigt, hvordan du ønsker genvejstasterne skal fungere? 

Jeg håber du er frisk på at forklare det, så jeg er sikker på, at vi ved, hvordan det vil virke bedst for jer brugere, der sidder med det i dagligdagen smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Når en kunde betaler mange fakturaer på engang går jeg ind i faktura feltet med et klik (her kunne det være rart hvis vi kunne åbne med f.eks. F5)

Når vi kommer ind i fakturaerne skal vi klikke på hver enkelt faktura, her kunne det også være rart at vi kan reg. fakturaen med piletasterne og enter f.eks. så vi ikke skal klikke eller skrive beløbet også afslutte med f.eks F3

mvh Merete
Forslag af (300 points)
Hej Merete,

To ting:

Første ting. Hvis du står i feltet, hvor man kan skrive fakturanummer, så kan du trykke på piletasten 'ned'. Så åbner du for alle faktura. Det vil jeg mene løser halvdelen af din udfordring, da denne genvej allerede findes.

Anden ting. Du kan bruge 'tab' til hoppe ned gennem felterne. Lad os sige du står på den første linje, hvor du kan skrive et beløb. Hvis du trykker 'tab' en gang, så går den hen på den knap du ønsker en genvej til. Så trykker du 'enter' og beløbet bliver fyldt ud.
Så kan du trykke 'tab' igen og gøre det samme på næste linje. Giver det mening?