Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




regnemaskine i beløbsfelt

+1
Jeg c5 pige og der kan vi i beløbsfeltet regne tal sammen, trække fra også videre ligesom en regnemaskine, så vi ikke skal have fat i regnemaskinen, det ville være godt hvis vi også kan det her.
i Forslag » Andet af (300 points)

2 Svar

Hej Merete,

Nu ved jeg ikke hvilken felt du præcis står i, men rigtig mange af vores felter er lavet til at kunne regne i.
Det fungere lidt ligesom i excel. Hvis du skriver fx =100-50 og trykker på enter, så vil systemet lave udregningen for dig.

Virker det for dig, hvis du prøver det? Hvis ikke, vil du så forklare, hvilket felt du præcis ønsker denne mulighed i?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Okay det havde jeg ikke lige regnet ud at vi skal skrive = foran , det ved jeres chat heller ikke.

Jeg er vant til at felterne fungerer som en alm regnemaskine.

mvh Merete
Forslag af (300 points)

Hej Merete, 

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt du ikke har fået det at vide i første omgang, men jeg er glad for, at vi har fundet en løsning på din udfordring. 

Til en anden gang, så må du meget trykke på 'kommenter', så får jeg nemlig besked om du har svaret. Hvis du trykker 'besvar', så får jeg nemlig ikke besked og så går der lidt tid inden jeg opdager du har skrevet tilbage smiley