Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport, saldobalance realiseret måned for måned

+1
Hej e-conomic

Jeg har i mange år savnet en Saldobalance* der viser realiserede tal måned for måned vist i hele 100, idét en sådan danner grundlag for næste års budget.

Jeg vil derfor foreslå at I kreere en sådan.

Mvh Pia

* eller som minimum en resultatopgørelse
i Forslag » Andet af (160 points)
Hejsa,

Denne facilitet, altså at kunne lave en månedsopdelt saldobalance, ville være meget nyttig.

Det kan vel ikke være så svært at etablere det systemmæssigt - alle data er jo allerede tilgængelige med datoer. Vi har været vant til at kunne dette i C5. Det giver et rigtigt godt overblik over f.eks. sæsonudsving, åbenlyse fejl med forskydninger mellem månederne osv.

Vh

Juwels by Jules ApS

2 Svar

Hej Pia og tak for dig forslag.

Det er super fedt du vil dele din ide med os herinde, så vi kan få et bedre billede af, hvor mange brugere, der ønsker dette. For at kunne få det indblik, vil jeg lade dit forslag ligge herinde i et par uger inden jeg vender tilbage med et svar omkring, hvad vi gør herfra. 
Det er meget vigtigt for at os at forstå, hvor mange brugere, der efterspørger nye funktioner eller muligheder i programmet. 

Du hører fra mig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Overblik pr. måned

Hej Pia, 

Din ide har nu ligget herinde på vores i et par uger.
For at skabe mest værdi med vores forslag, så prøver vi at arbejde med dem vi får mest efterspørgsel på. 
Lige nu har vi nogle forslag under overvejes, som flere brugere har efterspurgt. Derfor vil vi i denne omgang ikke arbejde videre med at udbygge saldobalacen/resultatopgørelse i hele 100. 

Du er meget velkommen til at gå ind under overvejes og stemme på dem du synes giver mest mening for dig. På den måde kan du stadig være med til at påvirke, hvad vi kommer til at kigge på i fremtiden.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)