Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forslag: Man burde kunne tilknytte leverandør til vare

0
Når man opretter en vare, burde man kunne tilknytte leverandør.
i Forslag » Andet af (470 points)

5 Svar

Hej

Jeg skal lige forstå, hvorfor du gerne vil have en leverandør tilknyttet på varen og hvad du helt præcis skal bruge det til ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg vil gerne kunne måle mit salg på hvert enkelt leverandør.

Jeg skal bruge informationen til mit videre arbejde med udvikling af min virksomhed
Forslag af (470 points)
Ja det burde man kunne.

Man kan ikke se hvor i systemt når jeg opretter en vare eller finde noget om det i jeres support
Forslag af (470 points)
Hej igen

Tak for dit svar. Umiddelbart er der ingen planer om at kunne tilføje leverandøren på varen du sælger.

Det du evt. kan gøre er, at tilføje leverandøren i stregkodefeltet når du opretter varen, køre en eksport af vare master data til excel og køre en omsætningsstatistik som tager udgangspunkt i varer og eksportere den til excel. Så har du 2 filer du lægger i samme fil og laver en lookup tabel i en kolonne i omsætningstatistikken som fanger stregkoden (leverandøren) i varefilen.

Herefter kan du bruge denne fil og opdatere omsætningsstatistikken når du har brug for opdateret salgstal pr. leverandør

Håber du kan bruge denne løsning, ellers hører vi meget gerne fra andre, om der evt. er nogle gode ideer

Håber du får en rigtig dejlig weekend

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hvad så hvis jeg bruger stregkodefeltet til stregkoder?

Det er da bedst data er oprettet korrekt fra start.
Forslag af (470 points)
Vi bruger feltet gruppe til at notere hvem leverandøren er

mvh Doris