Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankkonti i anden valuta end grundvaluta

+1
Hej,

Jeg har et forslag i relation til bankkonti. Lige nu er det ikke muligt at importere posteringer fra banken i anden valuta end aftalens grundvaluta, selv om selve bankkontoen er i en anden valuta. Det betyder, at man skal ind og ændre hver enkelt postering i kassekladder efterfølgende, hvilket er tidskrævende. Er der tanker om at ændre det sådan, at det ikke er grundvalutaen der bestemmer, men derimod en angivet valuta på stamdata på selve kontoen?

Med venlig hilsen

Sandra
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej

Tak for dit indlæg her på Forum.

Jeg vil lige lade dit indlæg stå her i ca. 14 dage for at høre andre kunders kommentarer.

Det du evt. kunne gøre for ikke at gå ind på hver enkelt postering i kassekladden var, at omregne din fil fra din udenlandske bankkonto til grund valutaen i din aftale inden du importere den til din bankafstemning,

Jeg vil under alle omstændigheder lige vende tilbage til dig inden de 14 dage er gået når jeg har set vores andre kunders kommentarer/foreslag til dit indlæg

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Mange tak for dit svar og dit løsningsforslag. Problemet er bare, at hvis jeg gør som du foreslår, så vil det ikke være muligt at afstemme balancen i den enkelte valuta til banken, hvilket jeg tror vores revisor vil være meget ked af. Og samtidig vil jeg også selv være rigtig ked af at skulle bruge den løsning, for så har jeg ingen form for sikkerhed for, at alle posteringerne er kommet med, når denne afstemning ikke er mulig.

Med venlig hilsen

Sandra
Hej igen Sandra

Jeg kan nu informere at flere kunder har haft lige netop dette foreslag op her på Forum, så vi har besluttet at sætte det på listen over overvejelser til vores udviklingsteam :-)

Du kan læse de relaterede indlæg her til højre på siden