Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




”se også” billeder i webshop er mudrede.

0

Efter i har lavet opdatering til webshop er ”se også” produktbillederne blevet meget mudrede og uskarpe… ser ikke ud til at være hverken platform eller browserafhængigt, er i alt fald det samme i Explore, Edge og Chrome på desktop eller på IOS.

Det må i godt ændre tilbage, det ser virkeligt super dårligt ud…

Tjek eventuelt: https://www.esee.dk/shop/product/sony-pxw-fs5mkii---4k-s35-xavc?tm=&sm=

i Forslag » Andet af (3.4k points)
På mobil enheder med stor skærm, f.eks. div. tablets ser det helt forfærdeligt ud...

I må meget gerne prioritere dette højt - det ser totalt amatøragtigt ud...

1 Svar

Hej Helge,

Jeg kan godt se, hvad du mener.
Det er specielt på tablet visningen, at billederne er uskarpe. Når jeg på desktop er det ikke i samme grad udskarpt, men når man kigger efter, kan jeg godt se, at det ikke står helt skarpt. Jeg prøver lige at finde ud af, hvad vi har ændret og hvad der kan være med at gøre dette.

Jeg beklager selvfølgelig den dårlige visning. Jeg vender tilbage med et bedre svar, når jeg ved lidt mere.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Takker...:-) - ser frem til snarlig løsning, da det ser virkeligt dårligt ud...

Vi bruger mange penge og meget tid på vores produktbilleder, så det er temmelig frustrerende når de så ender med at ligne en gang mudder...

Hej igen, 

Jeg kan sagtens følge dig. I følge vores udviklere, så har de en løsning klar i slutningen af denne uge eller starten af næste. Jeg sætter forslaget som i gang. Jeg skal nok lige give dig endelig opdatering, når det er helt klaret. 

Mange tak for at gøre os opmærksomme på det smiley

Super... takker...:-)
Noget nyt med dette?
Hej Helge,

Ja, for en time siden fik jeg en opdatering fra vores udviklede omkring, at det skulle være løst nu.

Jeg har testet det på en iPhone og desktop og det er skarpere nu.

Hvis du oplever noget andet må du meget gerne sige til :)