Hej Thomas, så det er egentligt ikke til banken, men mere for at du får muligheden for at systemet opretter betalingerne for dig, og på samme tid får et udtræk som viser flere valuta på en gang, så du kan afstemme med denne liste?
Man kan sige at det jo ikke helt præcist er det som vi bruger denne betalings fil til og heller ikke det man som regel bruger selve modulet til.
Måske om vi skal prøve at finde et alternativ i så fald, jeg tænker nemlig ikke at det ville give mening at lave om i betalings modulet, det ville kun skabe yderligere forvirring hvis vi tilføjede valuta, og vores brugere alligevel ikke ville kunne bruge disse filer i deres respektive banker.
Nu hvor vi dog har forståelsen, tænker jeg måske det kunne give mening at man kunne trække en liste ud f.eks. via vores posterings træk under "Rapporter -> Posteringer" her kan du faktisk trække en liste med alle dine betalinger hvor alle valutaer medtages, men omregnes til din grundvaluta. Jeg tænker det måske ville give mening at se om vi ville kunne oprette en fil med alle valuta, som du så kan bruges til at afstemme. Hvad er det du præcist afstemmer?
Hvad synes du om den her idé? :-)
Lad mig høre fra dig og hav en fantastisk uge!