forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Funktionen 'fordeling' og projekt

0
Hej

Billedet er nu blevet udvidet med flere bokse centralt i billedet - afdelinger og to bokse til 'antal' (af et eller andet jeg ikke har brug for).

Kan man tilpasse denne:

1. så man slipper for bokse man ikke har brug for og bare skal bruge krudt på at komme forbi?

2. så man i stedet kan vælge fordeling på et eller flere projekter?

(Jeg har grundlæggende ikke forstået at man som bruger af det dyre projektmodul, der koster 3 gange som meget som afdelings-modulet, ikke får de samme muligheder, fx af kunne se i kassekladden når en postering er tilknyttet et projekt, og i funktionen 'fordeling' ikke at kunne fordele på projekter).

I plejer at svar pænt nej til alt hvad der vedører forbedring vedr. projekt-modulet, og jeg har da også fået af vide at det ikke er en prioritet hos jer. En naturlig konsekvens kunne så være at prisen blev sat på niveau med afdelinger /dimension...

På forhån tak og mvh. Gitte
spurgt 22 Okt, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Gittera (250 points)

1 Svar

God dag Gitte.

Tak for dit indlæg her på forum.

Hvilket felter er det du oplever der er kommet frem og hvornår oplever du dem? 

Forstår jeg det korrekt at du under fordelingen nu ser at der er kommet bokse med antal og enhed herunder? Hvis du oplever dette her, oplever du så også disse felter i selve posterings vinduet, og bruger du dem i så fald?

Hvis det ikke er meningen at disse felter skal være her, kan du fjerne dem ved at gå ind under "Det orange tandhjul oppe til højre -> Alle indstillinger -> Kategorier og enheder -> Enheder -> Opsætning oppe oven over -> så kan du her fjerne flueben i "Enhed 1 og Enhed 2".

Så vil disse felter forsvinde.

I forhold til selve projekt visningen, så er det noget vi har haft til diskussion i forhold til en projekt kolonne. Problemet er dog at vi på nuværende tidspunkt ikke ved hvilken kolonne vi i så fald skulle erstatte. Denne mulighed kan dog komme i løbet af at vi stadig er i gang med at ændre vores interface i selve programmet. Vi ønsker også at lave en ny og mere effektiv kassekladde i samarbejde med vores nye smart-inbox. Dette er ihvertfald ønsker på nuværende tidspunkt, men jeg har ingen tidshorizont på hvornår dette kommer til at ske samt hvordan det kommer til at være.

I forhold til problemstilling 2, vil jeg meget gerne se hvor stort behovet er for at kunne gøre dette. Det er nemlig korrekt at man ikke kan fordele på projekter på nuværende tidspunkt, men vi har som sådan ikke høre det store behov i denne mulighed.

Jeg ville gerne have vi kunne lave alle ting, men vi prøver så vidt muligt at prioritere de indlæg som vores brugere prioritere højest.

Du kan se vores liste med overvejede forslag her.

Lad mig lige høre om mit første forslag, løser din første problemstilling.

I forhold til det andet forslag, vil jeg lade dette indlæg lægge i en 14 dages tid for at se om der også er andre brugere der ønsker muligheden for at anvende fordelingen til projekter.

Hav en rigtigt god dag! :-)


Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 24 Okt, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Gitte.

Så er jeg tilbage igen. Jeg kan se at vi på nuværende tidspunkt ikke har fået flere stemmer, eller større debat i forhold til dette forslag. Jeg håber at jeg fik løst dit problem i forhold til de nye ekstra felter du oplever.

Jeg må undskylde at sige at det ikke bliver denne gang vi laver en projektfordelings mulighed. Primært er det lager og smart-inbox vi arbejder med på nuværende tidspunkt, men jeg synes hver en idé skal have en chance alligevel, men vi må også se på de idéer som har det største behov, og prioritere således.

Jeg vil derfor sætte dette indlæg til ikke at blive implementeret. Dette indlæg bliver selvfølgeligt stadig åbentstående, så skulle vi se et stigenede behov her, så genovervejer vi selvfølgeligt forslaget.

Hav en rigtigt god weekend!
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”