Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nyt design

+1
Hej

Mange spændende ting er sket med jeres nye opdatering, tak for det. Jeg tænker lidt på om det er muligt at lave lidt om på farverne.

Når man har f.eks. "Rapporter" fanen åben, så er den lysegrå farve meget tæt på den hvide, så man kan ikke så godt se overgangen mellem de forskellige underkategorier

//Anita
i Forslag » Andet af (280 points)
status opdateret af 🔒
Tak fordi du nævnte det - jeg kan slet ikke se forskel på farverne - med mindre jeg ændrer min arbejdsstilling til én, der ikke er særlig god for ryggen :-)

Vil blive super glad hvis I kunne ændre dette - og gøre fave forskellen mere tydelig.

mvh Kit
Hej

Tak for din kommentar. Jeg henviser til det svar jeg har givet til Anita lidt længere nede i denne tråd. Håber det giver mening

Rigtig god weekend til dig

3 Svar

Vi synes menuen i venstre side er blevet uoverskuelig - vi savner let at kunne se adskillelsen af de forskellige menuer - og ikke kun ved den lille pil i højre side. Det kan evt. gøres med FED skrift i menu-overskriften / eller både fed og større skrifttype / eller anden farve.

Det er ligesom det er hele er ud i et - når man har flere menuer åbne ad gangen.
Forslag af (200 points)
Hej

Tak for din kommentar. Jeg henviser til det svar jeg har givet til Anita lidt længere nede i denne tråd. Håber det giver mening

Rigtig god weekend til dig
Hej Anita

Tak for dit indlæg.

Vi får rigtig mange gode foreslag her på Forum og kigger dem alle igennem. Nogle bliver dog prioriteret højere end andre og vi vælger hovedsagligt dem som kommer flest kunder tilgode.

Derfor vil jeg lige lade dit foreslag stå åbent her på Forum i ca. 14 dage, for at høre andre kunders kommentarer til dit indlæg

Du hører fra mig inden da

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Anita

Jeg kan nu fortælle at vores udviklere er ved at kigget på netop det med menuen til venstre som er blevet lidt uoverskuelig efter opdateringen.

Hvordan det lige præcis bliver forbedret er jeg dog ikke helt klar over, men som du og andre kunder også nævner, kunne det være at ændre overskriften til fed skrift, rykke undermenuerne lidt til højre for overskriften som de var før etc.

Rigtig dejlig weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)